Horten Legesenter AS

Trimveien 41b 3188 Horten

Siste vurderinger av Horten Legesenter AS

Lyttende, ser helheten og sammenheng, men setter krav

Lege: Torgeir Ullestad Holme Skrevet

Holme er flink, lyttende, tar pasienten på alvor og flink til å henvise videre ved tvil. Er samtidig direkte på en god måte og setter ting på plass. Er svært dyktig på å se hele menneske og ting i sammenheng. Veldig god på kongnitiv terapi. Har fått svært god hjelp.

En fantastisk fastlege

Lege: Liz Yvonne Andersen Skrevet

Liz Yvonne har tatt meg på alvor fra dag en jeg startet hos henne. Jeg har ikke fått lov å gå ut av døren hennes før hun føler seg trygg på at hun har fått hjulpet meg på best mulig måte. Hun tar seg veldig god til og hører virkelig på det du har og si! Ingen spørsmål eller problemstillinger er for dumme! En fantastisk lege jeg er veldig glad jeg og familien min byttet til!

Meget empatisk og tålmodig

Lege: Liz Yvonne Andersen Skrevet

Fantastisk dyktig lege som gir pasienten inntrykk av faglig trygghet. Hun er en meget god lytter og er flink til å unngå stress. Hun er flink til å henvise videre når medisinske grunner tilsier dette.

"overlegen"

Lege: Torgeir Ullestad Holme Skrevet

Blir ikke tatt seriøst, veldig overlegen og henviser som oftest til turnuslege .
Virkelig dårlig inntrykk siden første møte.

Meget godt fornøyd

Lege: Britt Jørstad Bryne Skrevet

Hun er imøtekommende, grundig, hyggelig. Hun virker interessert i meg som pasient og tar seg god tid.