Kvadraturen Legesenter

Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S

Siste vurderinger av Kvadraturen Legesenter

Effektiv, trivelig og varm

Lege: Ebba Margareta Kåss Skrevet

Ebba har på kort tid blitt en av de beste legene jeg har vært hos. Hun er kjapp, går ikke rundt grøten, følger opp det hun skal og har i tilllegg mye humor og man kan slappe av og være seg selv når man er hos henne.

Innlevende og bryr seg

Lege: Åshild Espeland Skrevet

Espeland kan anbefales på det varmeste. Har møtt mange leger i løpet av livet, og denne er blant de jeg støtter meg til og stoler på. Opplever høy faglig standard samtidig med høy medmenneskelig forståelse.
Får alltid hurtig time, ofte akutt også til våre barn. Tar oss på alvor og henviser til relevante behandlere og forklarer hvorfor når det ikke trengs.
Dette er riktig bruk av våre felles skattepenger, at legen tar stilling til hvilken behandling som er relevant, det er ikke opp til pasienten selv.

Kjempedyktig lege

Lege: Åshild Espeland Skrevet

Jeg blir alltid tatt godt imot av Åshild, og hun har følger alltid opp problemene jeg kommer med på en svært god måte. Opplever alltid at hun bryr seg. Ja, hun er travel, men hvilken god fastlege er ikke det? Anbefaler Åshild på det varmeste.

Trygg og kunnskaprik

Lege: Inge Jørandli Skrevet

En imøtekommende lege og meget dyktig.Tar pasienten på alvor.Egenskap tar seg alltid god tid med pasienten. Følger deg alltid opp.
Kan anbefales på det sterkeste.

Grusom.

Lege: Inge Jørandli Skrevet

Jeg opplevde Jørandli som bagatelliserende, usympatisk, og rett og slett frekk.
Overhode ikke flink med barn, og som resultat av dette sitter min datter nå igjen med en skrekk for å gå til lege.
Som lege er det ekstremt viktig å kjenne sine egne begrensninger. Ikke synse frem en diagnose, men henvise videre til spesialist vurdering. Dette ble gjort altfor sent i vårt tilfelle, og da pga. vi krevde det.