Kvadraturen Legesenter

Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S

Siste vurderinger av Kvadraturen Legesenter

Kjempedyktig lege

Lege: Åshild Espeland Skrevet

Jeg blir alltid tatt godt imot av Åshild, og hun har følger alltid opp problemene jeg kommer med på en svært god måte. Opplever alltid at hun bryr seg. Ja, hun er travel, men hvilken god fastlege er ikke det? Anbefaler Åshild på det varmeste.

Trygg og kunnskaprik

Lege: Inge Jørandli Skrevet

En imøtekommende lege og meget dyktig.Tar pasienten på alvor.Egenskap tar seg alltid god tid med pasienten. Følger deg alltid opp.
Kan anbefales på det sterkeste.

Grusom.

Lege: Inge Jørandli Skrevet

Jeg opplevde Jørandli som bagatelliserende, usympatisk, og rett og slett frekk.
Overhode ikke flink med barn, og som resultat av dette sitter min datter nå igjen med en skrekk for å gå til lege.
Som lege er det ekstremt viktig å kjenne sine egne begrensninger. Ikke synse frem en diagnose, men henvise videre til spesialist vurdering. Dette ble gjort altfor sent i vårt tilfelle, og da pga. vi krevde det.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Ebba Margareta Kåss Skrevet

Føler meg godt ivaretatt. Behagelig, forståelsesfull , god oppfølging og rask med tilbakemeldinger. Og, ikke minst ha ro og tid til deg.

Meget spesiell lege

Lege: Inge Jørandli Skrevet

Lite høflig. Blir ofte meget sint. Trodde jeg kom til en bra lege, men ble svært skuffet. Glemmer ofte - både når det f.eks. gjelder medisiner, henvisninger osv. Er mer opptatt av seg sjøl enn å lytte til pasientens problemer. Vanskelig for å erkjenne sine egne feil. Virket som seriøs lege den første tid, men hadde jeg visst hva jeg gikk til etter hvert, hadde jeg aldri valgt denne legen.