Oppsal legekontor v/ Øystein Fiskå

3. etasje Haakon Tveters vei 88 0686 Oslo

Siste vurderinger av Oppsal legekontor v/ Øystein Fiskå

Beste fastlegen jeg har hatt til nå!

Lege: Øystein Seth Fiskå Skrevet

Førsteinntrykket var ikke det beste da han overtok praksisen etter Marrable. Trenger ikke utdype dette da jeg ser han har fått passet sitt påskrevet allerede. Bestemte meg for å gi han en sjanse mens jeg fortsatte å stå på venteliste hos en annen. Vært hos han tre ganger til nå, og jeg har endret totalt oppfatningen jeg hadde etter første time.
Han lytter, spør spørsmål rundt hvordan du selv oppfatter tilstanden og ser seg ikke blind på tall og målinger, kudos! Dette er det ikke mange fastleger som innser, at pasienten er ekspert på egen kropp og ev. kroniske lidelser. Han undersøker fysisk og med tester, sender videre og diskuterer for og imot med meg som pasient samtidig som han tør å skjære igjennom om han er uenig. Beste fastlegen jeg har hatt til nå, men fortsetter å stå på venteliste en stund til for og se at det vedvarer.

Veldig bra lege!

Lege: Øystein Seth Fiskå Skrevet

Har vært hos han flere ganger da han har vikariert for noen andre, og oppfatter han som kunnskapsrik, empatisk, omsorgsfull og profesjonell. Han lytter og ser pasienten og det er veldig viktig! Kan absolutt anbefale han videre.

Sympatisk og kunnskapsrik

Lege: Øystein Seth Fiskå Skrevet

Fiskå fremstår som en flink og sympatisk lege. Han gjør grundige undersøkelser og virker godt oppdatert. Etter min erfaring er han også rask og presis.

lite empatisk

Lege: Øystein Seth Fiskå Skrevet

lite empatisk, opplevde han som veldig nedlatende og arrogant og ikke imøtekommende for mine følelser eller min helse. veldig uproft bytta lege på dagen