Eik legekontor

Eikveien 41 3122 Tønsberg

Siste vurderinger av Eik legekontor

Har vært bra, men noe skjedde på veien.

Lege: Einar Magne Walaker Skrevet

Har vært bra inntil nå, men er blitt for avventende til å ta fatt i problemene er mitt inntrykk. Noe ikke legen kan styre er tilgjengeligheten til legekontoret på telefon er særdeles vanskelig og enkelte kunne være mer stabil humør sett. Man må huske på at det er pasienter man snakker med...... Savner tiden da denne legen virkelig gikk inn for å ta fatt på problemene. Dessverre så jeg meg nødt til å skifte lege, noe som er utrolig synd. Det som kunne blitt bedre her er å evaluere om man kanskje skulle hatt et menneske til kun å besvare telefonen, og at legen kunne vært litt flinkere til å henvise til spesialist når behovet er der. Ellers har jeg sett denne legen som dyktig, engasjert og lett å ha tillit til tidligere....

Svært negativ til hjemmebesøk

Lege: Einar Magne Walaker Skrevet

Er så og si umulig å få på hjemmebesøk, selv til kronisk, svært dårlig pasient. Vil at det skal rekvireres sykebil for transport til og fra kontoret hans.
Vanskelig tilgjengelig

Fastlege av god kvalitet

Lege: Einar Magne Walaker Skrevet

Jeg har full tillit til Dr. Walaker som fastlege. Han lytter, hjelper og tar vare på meg som pasient. Han er effektiv, henviser til andre gode leger og tar deg på alvor. Eik Legekontor er ryddig, renslig og sykepleierne er flinke. Det kan ta litt tid før de tar telefonen, men man får alltid time samme dag eller dagen etter.

Hyggelig men uvitende

Lege: Bror Olav Håvardsrud Skrevet

Har hatt han i flere år. Rolig, hyggelig og imøtekommende.. men.. lite tilgjengelig, tar ikke pasienten på alvor og har lite kunnskap om mye. Veldig å komme gjennom på tlf.

Hektisk

Lege: Bror Olav Håvardsrud Skrevet

Min erfaring er at han sjeldent har tid til å gå i dybden på problemene mine, og at han tyr til raske løsninger som ikke nødvendigvis er gode!