Ullern Legesenter DA

Hoffsveien 48 0377 Oslo

Siste vurderinger av Ullern Legesenter DA

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Guri Merete Hinsværk Basmo Skrevet

Har aldri hatt problemer med å komme i kontakt enten jeg bestiller på nettsida, eller bruker telefonen til personlig kontakt....

Kunnskapsrik, pliktoppfyllende og lyttende!

Lege: Guri Merete Hinsværk Basmo Skrevet

Vi har hele familien har Guri Basmo som fastlege i snart 20 år. Hun har med sin kunnskap alltid lyttet til det vi har sagt til henne når vi har vært på konsultasjon. Når min ektefelle fikk kreft fulgte Guri henne opp på en fabelaktig måte. Hun henviser til spesialist når det er nødvending. jeg vil anbefale henne på det sterkeste!

Dyktig og omsorgsfull

Lege: Guri Merete Hinsværk Basmo Skrevet

Basmo har vært min fastlege i mange år. Min erfaring er at hun er faglig svært trygg og kompetent, tar seg god tid og er oppriktig omsorgsfull. Jeg har erfart at hun har lagt seg i selen for å hjelpe meg og følge meg opp ved behov.

Dømmende, avvisende og lytter ikke.

Lege: Guri Merete Hinsværk Basmo Skrevet

Meget dømmende, arrogant og avvisende lege.

-Lytter ikke til pasient, og tenker for mye i gamle spor.
-Ikke villig til å finne løsninger, gjøre research samt utredning for å hjelpe pasient på best mulig måte.

Denne fastlege anbefales ikke.

Forståelsesfull og løsningsorientert

Lege: Hedda Tschudi-Madsen Skrevet

Hedda er en super fastlege. Tar seg tid til pasienten og viser at hun bryr seg ved å følge opp resultater, og kan f.eks sende SMS når det er hensiktsmessig. Meget god til å forstå pasientens behov, og er trygghetsskapene, tillitsfull og løsningsorientert. Tommel opp!