Ullern Legesenter

Hoffsveien 48 0377 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ullern Legesenter

Beste legen!

Lege: Vesna Tomasev Skrevet

Synes hun tar meg og plagene mine på alvor. Alltid imøtekommende,lytter, evnt henviser til der det gjelder! Kjempefornøyd! Kan være litt ventetid med tenker det er hvert. Damene på resepsjonen er hyggelige også!

Lytter ikke og gjør ingen sjekk

Lege: Vesna Tomasev Skrevet

Veldig rask vurdering uten å gjøre noen form for sjekk og uten å stille noen spørsmål. Baserte seg utelukkende på det som var skrevet på forhånd fra meg uten å spørre om noe mer rundt hvor smerten var f.eks. Ikke imøtekommende i forhold til å prøve å forstå bakgrunnen for smerten eller forklare mer rundt hva det potensielt kunne være.

Veldig bra fastlege

Lege: Hedda Tschudi-Madsen Skrevet

Hedda fremstår som en veldig flink og kunnskapsrik lege. I tillegg er hun varm og omtenksom. Strålende fornøyd!

Veldig flink lege!!!

Lege: Vesna Tomasev Skrevet

hun var vikar for min fastlege, hun er den beste legen du kan ha..hun forstår meg,hjelpe meg og gi meg mer en nok tid,hun er veldig flink.jeg savner henne son lege i Oslo.måtte bytte min fastlege med en gang hun slutte der...

Medmenneskelighet, forståelse & faglig dyktighet står høyt!

Lege: Erik Sole Haugsbø Skrevet

Erik er en fantastisk lege som snakker med høy faglighet, samtidig som medmenneskelighet & forståelse er dypt verdsatt. Han vil være min fastlege så lenge det lar seg være mulig. Topp topp!