Oslo Tannhelsepraksis

Professor Dahls gate 3 0355 Oslo
Oslo Tannhelsepraksis holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Oslo Tannhelsepraksis

Høy kvalitet - anbefales

Tannlege: Nino Buonocunto Skrevet

Utrolig høy kvalitet av tjeneste. Jeg fikk detaljert vurdering med plan for fremtiden. Jeg valgte doctor Nino Buonocunto som min fast tannlege. Resultat har vært alltid bra, levert med høy kompetanse og tilpasset til mine behov som pasient.

En av mine beste erfaringene med å fikse tenner! Han er kjempe flink!

Tannlege: Nino Buonocunto Skrevet

Jeg fikk behandlingen hos Nino nå jeg fikk sikkelig vindt i visdom tenner. Han er ikke bare flink med jobben sin, men er også en bra menneske! Han pratet med meg hele tiden og forklaret alt dom skjedde i løpet av prosedyren!
Jeg ville anbefale han til mange av mine venner! Fordi keg vet hvor vanskelig er det å finne en flink og snill tannlege!
Jeg setter stor pris på det!

Den beste tannlege

Tannlege: Nino Buonocunto Skrevet

Første gang har jeg vært hos Nino til å bytte en tannfylling.Jeg var veldig fornøyd da.
Denne gangen måtte jeg trekke ut en tann.Siste gang jeg har trukket ut en tann var ca 25 år siden.Derfor var jeg veldig bekymret hvordan dette kommer til å gå.
Både Nino og Natasa har vært veldig snille,tålmodige mot med,passet godt på meg.
Alt gikk veldig fort og veldig bra.Jeg var veldig fornøyd til slutt.Kunne ikke være bedre.
Fikk alle informasjoner fra både Nino og Natasa både før og etter behandlingen.

Veldig hyggelig.

Tannlege: Nino Buonocunto Skrevet

Har fått veldig god hjelp med mina problem og en hyggelig personal som hjelper og forklare på en bra måte.

Nino anbefales på det sterkeste

Tannlege: Nino Buonocunto Skrevet

Jeg har vært pasient hos Nino i snart ett år. Jeg er godt voksen og Nino er den beste tannlegen jeg har vært hos. Han er faglig meget dyktig og vet hva som trengs å gjøres. Har periodontitt og han både renset, trakk tenner og opererte pga denne diagnosen. Ingen smerter under behandlingene. Gir god oppfølging og du føler deg veldig absolutt ivaretatt som pasient hos han. Han går gjennom behandlingen trinn for trinn samt priser, slik at du ikke får noen overraskelser i ettertid. Veldig betryggende. Får også bedøvelse så du kjenner ingenting når han trekker jeksler/behandler. Jeg er strålende fornøyd med resultatet og kommer til å fortsette her hos Nino. Han er dyktig, blid, rolig og behagelig. Hvis du har tannlegeskrekk er Nino tannlegen å gå til. En proff tannlege jeg anbefaler på det sterkeste! Assistentene er alltid vennlige og dyktige og kontoret er nytt, rent og pent. Her vil jeg absolutt fortsette å gå. Tusen takk - Hilsen meget fornøyd pasient