Oslo Tannhelsepraksis

Professor Dahls gate 3 0355 Oslo
Oslo Tannhelsepraksis holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Oslo Tannhelsepraksis

Nino anbefales på det sterkeste

Tannlege: Nino Buonocunto Skrevet

Jeg har vært pasient hos Nino i snart ett år. Jeg er godt voksen og Nino er den beste tannlegen jeg har vært hos. Han er faglig meget dyktig og vet hva som trengs å gjøres. Har periodontitt og han både renset, trakk tenner og opererte pga denne diagnosen. Ingen smerter under behandlingene. Gir god oppfølging og du føler deg veldig absolutt ivaretatt som pasient hos han. Han går gjennom behandlingen trinn for trinn samt priser, slik at du ikke får noen overraskelser i ettertid. Veldig betryggende. Får også bedøvelse så du kjenner ingenting når han trekker jeksler/behandler. Jeg er strålende fornøyd med resultatet og kommer til å fortsette her hos Nino. Han er dyktig, blid, rolig og behagelig. Hvis du har tannlegeskrekk er Nino tannlegen å gå til. En proff tannlege jeg anbefaler på det sterkeste! Assistentene er alltid vennlige og dyktige og kontoret er nytt, rent og pent. Her vil jeg absolutt fortsette å gå. Tusen takk - Hilsen meget fornøyd pasient

Dyktig tannlege

Tannlege: Jastinn Hail Motil Skrevet

Meget dyktig tannlege som er både hyggelig og forsiktig. Anbefaler henne på det sterkeste. Dette var en god opplevelse.

Den beste og mest omtenksomme tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Jastinn Hail Motil Skrevet

Jeg har ikke vært hos tannlegen på lenge, fordi jeg har tannlegeskrekk. Men så måtte jeg dra til slutt på grunn av en visdomstann som hadde plaget meg i nesten ett år.

Jeg ble anbefalt av venner og bekjente om å ta en tur innom Jastinn. Damen i resepsjonen var mottakelig og kjempe snill. Da jeg endelig hadde kommet meg inn hos tannlegen, forklarte jeg hvorfor jeg var der. Så tok hun noen bilder av visdomstannen min og forklarte situasjonen på en proff og pedagogisk måte. Det virket som om hun hadde mye peiling på hva hu drev med. Denne damen var svært hyggelig, søt, snill og omtenksom. Hun anbefalte meg å trekke den ut, og da begynte jeg å overtenke på det verste som kunne skje. Hu klarte å roe meg raskt ned igjen og klarte å overbevise meg om at alt kommer til å gå bra.

Jastinn håndterte situasjonen veldig profesjonelt med mye empati og tålmodighet. Inngrepet gikk veldig bra og jeg har ingen flere plager lenger med visdomstannen. Hu ga meg gode råd på hva jeg burde gjøre videre etter besøket hos henne og ønsket meg velkommen tilbake genuint.

For meg så er det viktig å ha en tannlege som tar seg tid til hver enkelt person, som lytter og viser empati. Denne tannlegen her viste alt dette og fikk meg til å føle meg trygg og ivaretatt. Etter besøket hos henne. Ønsker jeg å komme tilbake for andre sjekk. Anbefales på det sterkeste!!!

Svært rolig og imøtekommende

Tannlege: Jastinn Hail Motil Skrevet

Hadde en fin opplevelse da tannlegen var rolig og svært lett på hånden og merket ikke at hun jobbet i munnen min. Foretar ikke unødvendige reparasjoner I tillegg til fin og moderne klinikk. Anbefales!

Veldig profesjonell og smertefri behandling

Tannlege: Nino Buonocunto Skrevet

Kom til ekstraksjon (å fjerne) av to tenner i forbindelse med tannregulering. Det var kort ventetid, hyggelig service og behandlingen ble utført på en profesjonell måte.