Oslo Tannhelsepraksis

Professor Dahls gate 3 0355 Oslo
Oslo Tannhelsepraksis holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Oslo Tannhelsepraksis

Veldig hyggelig.

Tannlege: Nino Buonocunto Skrevet

Har fått veldig god hjelp med mina problem og en hyggelig personal som hjelper og forklare på en bra måte.

Nino anbefales på det sterkeste

Tannlege: Nino Buonocunto Skrevet

Jeg har vært pasient hos Nino i snart ett år. Jeg er godt voksen og Nino er den beste tannlegen jeg har vært hos. Han er faglig meget dyktig og vet hva som trengs å gjøres. Har periodontitt og han både renset, trakk tenner og opererte pga denne diagnosen. Ingen smerter under behandlingene. Gir god oppfølging og du føler deg veldig absolutt ivaretatt som pasient hos han. Han går gjennom behandlingen trinn for trinn samt priser, slik at du ikke får noen overraskelser i ettertid. Veldig betryggende. Får også bedøvelse så du kjenner ingenting når han trekker jeksler/behandler. Jeg er strålende fornøyd med resultatet og kommer til å fortsette her hos Nino. Han er dyktig, blid, rolig og behagelig. Hvis du har tannlegeskrekk er Nino tannlegen å gå til. En proff tannlege jeg anbefaler på det sterkeste! Assistentene er alltid vennlige og dyktige og kontoret er nytt, rent og pent. Her vil jeg absolutt fortsette å gå. Tusen takk - Hilsen meget fornøyd pasient

Veldig profesjonell og smertefri behandling

Tannlege: Nino Buonocunto Skrevet

Kom til ekstraksjon (å fjerne) av to tenner i forbindelse med tannregulering. Det var kort ventetid, hyggelig service og behandlingen ble utført på en profesjonell måte.

Veldig gode behandlinger

Tannlege: Nino Buonocunto Skrevet

Det har vært en svært hyggelig opplevelse å trekke tenner hos Nino. Han er presis, effektiv og jeg følte meg veldig trygg under de ulike behandlingene.

Veldig dyktig tannlege

Tannlege: Nino Buonocunto Skrevet

Nino er en veldig dyktig tannlege. Han forklarer alt nøye og sørger for at du har det bra underveis.