Oslo Tannhelsepraksis

Telefonnummer22 60 20 6022 60 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Professor Dahls gate 3 0355 Oslo
Oslo Tannhelsepraksis holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Oslo Tannhelsepraksis

Tydelig, forsiktig og nøye

Tannlege: Jastinn Hail Motil Skrevet

Jastinn er en hyggelig dame som tar deg imot og ivaretar deg fra du kommer inn. Hun lytter til hva du trenger og utfører behandlingen på en skånsom og profesjonell måte.

Hun forklarer godt hva som skjer underveis og du føler deg trygg i stolen.

Etter behandling konsulterer hun med hva akkurat du trenger å gjøre for å opprettholde en sunn og god tannhygiene.

Anbefales på det sterkeste!

Veldig bra og trygt

Tannlege: Jastinn Hail Motil Skrevet

Jeg er veldig glad for å finne en slik flott og dyktig tannlege. Har anbefalt deg videre. Jeg kommer til å ønske dette som mitt faste tannlegekontor.

Dyktig og rolig

Tannlege: Jastinn Hail Motil Skrevet

En flink og hyggelig tannlege som får deg til å føle deg trygg og ivaretatt. Jeg er egentlig redd tannlegen, men hun fikk meg til å føle meg rolig siden hun var forsiktig med å gjøre ting riktig. Anbefales!

Flink tannlege plettfritt behandlig

Tannlege: Jastinn Hail Motil Skrevet

Veldig fornøyd , godt mottat og vet hva hun driver med . Anbefaler på det sterkeste......,.,.,,.,............................

Veldig godt tatt imot!

Tannlege: Jastinn Hail Motil Skrevet

Var hos dem i dag for rens og sjekk, fikk veldig god forklaring på tilstanden på tennene og tannkjøttet, og hvordan jeg kunne følge opp videre. Flinke jenter :)