Fjellsdalen Legesenter

Telefonnummer55 12 18 1855 12 18 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fjellsdalen 1 5155 Bønes

Siste vurderinger av Fjellsdalen Legesenter

Umulig å få kontakt

Lege: Erik Christian Helland Skrevet

Total arroganse i forhold til tilgjengelighet. Telefonsystem per i dag helt slått av. Finner ingen mening i å vurdere andre aspekter. Enten du trenger lege, jordmor eller advokat, må du først og fremst kunne nå dem når det trengs! Hva er ellers vitsen?

Dyktig lege

Lege: Jørgen Glatved Lavik Skrevet

Jørgen Lavik er en fantastisk flink lege. Han er interessert og dedikert i jobben sin, og det får meg som pasient til å føle meg trygg. Har aldri følt at Han ikke har tatt seg tid til meg når jeg er der, og er det noe han er usikker på så henviser han videre. Eneste jeg har å utsette på er at det er fryktelig vanskelig å komme til, må stortsett vente 1 måned før jeg får timen. I tillegg til at resepsjonisten er lite hyggelig og lite hjelpsom.

Veldig flink lege

Lege: Jørgen Glatved Lavik Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd. Han tar seg god tid, hører på meg og tar meg og mine plager på alvor. Hvis jeg har flere ting jeg trenger å ta opp så tar han seg tid til det, og jeg trenger ikke å bestille ny time slik det er hos mange leger.

Trygg & kunnskapsrik! Fantastisk!

Lege: Jørgen Glatved Lavik Skrevet

Dr.Lavik er en fantastisk lege! Det beste jeg har gjort er å bytte til han fra min tidligere fastlege.
Han er i en egen liga når det gjelder å lytte, men også kunnskap! Han har støttet meg i tunge og vanskelige tider.

Time får jeg raskt, så jeg anbefaler alle å få Dr.Lavik!
Alle som har han er heldig og priviligert☺️

Tillitvekkende, til å stole på.

Lege: Jørgen Glatved Lavik Skrevet

Jeg er 75 år og har delvis i kraft av det, pådratt meg en del fysiske utfordringer. Jeg har ca. 8 diagnoser og er således en hyppig pasient hos dr. Lavik. Gjennom årene som pasient her, har jeg alltid blitt tatt på alvor, enten ved lokal behandling, eller henvisning til spesialhelsetjenesten. Videre oppfølging og informasjon har av meg vært høyt verdsatt. JGL får mine beste anbefalinger.