Da Vinci Klinikken AS

Tamburveien 5 1406 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved Da Vinci Klinikken AS

Tar ikke på alvor

Lege: Tatjana Haddeland Skrevet

Mistemsomhet i juks fra min side og uvillighet til å undersøke og utrede klager jeg kom med er ikke noe man vil møte når man kommer med problemer og psykisk helse. Fikk noen livetsråd og situasjonen min som jeg ikke ba legen om, mens jeg satt nesten gråtende og forklarte mine symptomer. Fikk beskjed at offentlig medisin ikke jobber med dem. Og det er ikke sant. Veldig mye som kan gjøres, uten å gjøre pasienten føle seg liteverd og ikke stolt på. Har aldri opplevd en sånn behandling ved mine tidligere leger. Legen hvor man ikke skal ha noe hjelp er veldig trist. Ikke rart man sliter seg psykisk når legene nekter å stole på deg og anbefaler permisjon fra jobb.

Brysom «ting»

Lege: Christos Glavas Skrevet

Hvis det ikke er en tydelig konkret medisinsk tilstand som kan behandles m medisin kan en se langt etter hjelp og henvisning til andre instanser for nytt syn på sykdomsbildet. Ikke tilstedeværende i samtale, ser mer inn i pc og tlf enn å lytte til deg. Du får knapt tid til å sette deg før han har konkludert og sender deg ut igjen, uten at du har fått sagt hva du kommer for å få hjelp til. Har også kommet flere ganger til legetime hvor JEG har blitt innkalt av lege også lurer legen på hvorfor jeg er der.. ?? veldig sure og lite imøtekommende personal der, du føler at du er en stor byrde ved å i det hele tatt kontakte de. Dessverre blitt et legekontor med uprofesjonalitet på høyt nivå.

Slappe og late

Lege: Christos Glavas Skrevet

Jeg føler at dette er en veldig useriøs legeklinikk som tar fri og ferie som de ønsker. Damene i administrasjonen har jeg opplevd har veldig kort lunte og blir fort sure hvis du spør dem spørsmål.
Det er min oppfatning at de er lei av jobben sin. Det går jo an å være litt hyggelige da.

Legen er veldig mye utilgjengelig, han kan skrive ut resepter og sykemeldinger til deg med glede, men finne feil og løse de er absolutt ikke hans sterke side.

Tidsnød

Lege: Christos Glavas Skrevet

Pasient får ikke tid til å fortelle sin egen mening. Legen er opptatt av neste pasient.
Lang vente tid på telephone konsultasjon og er umulig å vite når vedkommende ringer

Fantastisk!!

Lege: Tatjana Haddeland Skrevet

Jeg har bare gode ord å si om henne.
Hun tar deg som pasient på alvor, følger deg opp, henviser videre ved behov.
Anbefales!!