Halse Legesenter AS

Halseveien 5 4517 Mandal

Siste vurderinger av Halse Legesenter AS

Vennlig og kunskapsrik

Lege: Maria Magdalena Aanensen Skrevet

Legen lytter til mine helseutfordringer, gir gode råd.
Har hjulpet og stilt riktig diagnose etter at jeg ikke viste om min sykdom men har behandlet hos andre. Jeg fikk virkelig hjelp.

Overfladisk

Lege: Cecilie Midttun Heddeland Skrevet

Opplevde å ikke bli hørt og trodd som pasient. Kan ikke anbefales som fastlege til mennesker som trenger rask hjelp.

Respektløs

Lege: Stein Erik Grytten Skrevet

Lignende respektløs behandling skal man lete lenge etter. Tror ikke på visse sykdommer. Ble sint da han ikke fant noe galt.

Lytter, men ikke særlig behjelpelig

Lege: Cecilie Midttun Heddeland Skrevet

Har hatt denne legen i et par år nå men føler aldri jeg har fått den hjelpen jeg trenger. Hun er flink til å lytte, men det er det. Hun sjekker opp i det som enkelt kan søkes opp (m.a.o jeg kunne like godt sittet hjemme og googlet selv) men tar ikke stegene videre der jeg trenger hennes hjelp.

Har også opplevd bagatellisering hver gang jeg har ytret mine problemer, og at hun har til og med påpekt at det må være noe galt med min psykiske helse som gjør at jeg har de fysiske plagene jeg har. Dette til tross for at jeg noen gang har sagt jeg sliter psykisk.

Mennesklig å trygg

Lege: Edgaras Kirvelaitis Skrevet

Endelig en lege som er der for oss.jeg kom fra lege på elvebyen legesenter ute av form men edgares tok tak umiddelbart å helsa ble raskt bedre å jeg føler godt når e vet han følger opp slik. En lege jeg håper vi beholder.