Halse Legesenter AS

Halseveien 5 4517 Mandal

Siste vurderinger av behandlere ved Halse Legesenter AS

Dyktig lege

Lege: Stein Erik Grytten Skrevet

Har hatt G som fastlege i mange år. Dyktig, rask, effektiv, raske svar, seriøs, streng og snill, vil det beste, godt humør, empatisk, direkte på en fin måte. Man føler seg trygg. Litt vanskelig å få kontakt utenom timer. Greit å komme frem på tlf til sekretærene. Tungvint vei opp til legesenteret for de uten bil.

Trygg og trivelig oppmøte

Lege: Maria Magdalena Aanensen Skrevet

Mitt første møte med legen var svært positivt. Hun virket kunskaprik ,jeg fikk god informasjon om det jeg var til undersøkelse for, og hjelp.

Null forståelse og null empati

Lege: Maria Magdalena Aanensen Skrevet

Kommer aldri til å gå til Maria Magdalena igjen! Hun forstår dårlig hva vi sier, lytter ikke, bagatelliserer mobbing. Mangler fullstendig empati og forståelse for andres følelser. Vil aldri anbefale denne legen til noen!

Beste legen i mandal

Lege: Edgaras Kirvelaitis Skrevet

Beste legen man kan få,han har hjulpet meg med alle mine problemer som er mange og har tar det med alvorlighet og henviser til spesialist der det trengs.I mine tilfeller har han også mistenkt det spesialistene finner ut. Min tidligere lege var udugelig så jeg er utrolig glad for å ha Edagaraz som lege

Fornøyd

Lege: Yilian Hay Delgado Skrevet

Stort sett fornøyd, hun lytter og virker interessert i å finne ut hva som er galt.
Føler jeg blir tatt seriøst når jeg går til henne. Hun har ett par ganger virket litt stresset, og litt uinteressert men det kan virke som årsaken har vært noe på hjemmebane. Som lege er det virkelig å skille jobb og privatliv. Ellers er jeg fornøyd, gjør alt hun skal.