Halse Legesenter AS

Halseveien 5 4517 Mandal

Siste vurderinger av Halse Legesenter AS

Mennesklig å trygg

Lege: Edgaras Kirvelaitis Skrevet

Endelig en lege som er der for oss.jeg kom fra lege på elvebyen legesenter ute av form men edgares tok tak umiddelbart å helsa ble raskt bedre å jeg føler godt når e vet han følger opp slik. En lege jeg håper vi beholder.

Dyktig lege

Lege: Stein Erik Grytten Skrevet

Spør gode spørsmål og tar seg tid til å hører på symptomer og diagnoserer raskt og effektivt. Har hatt han som fastlege i 15+ år.

Fantastisk

Lege: Maria Magdalena Aanensen Skrevet

Maria er helt perfekt! Utrolig flink med barn, hun er både sympatisk og empatisk. Viser forståelse for at pasienten ikke har det greit, og gjør alt for å hjelpe.

Uoversiktlig

Lege: Cecilie Midttun Heddeland Skrevet

Min erfaring med denne legen er desverre negativ. Fikk ikke hjelpen jeg trengte før jeg byttet lege.

Surrehode

Lege: Maria Magdalena Aanensen Skrevet

Joda, man får raskt time. Men det betyr lite når hun ikke gjør det hun sier at hun gjør. Flere ganger har hun sakt hun har sendt henvisninger uten at noe er sendt. Har og vert mange ganger jeg har kommet til henne for å få lege hjelp og ikke har fått noe. Jeg har nå byttet og anbefaler ingen å ha Maria som lege. Det har blitt mye problemer for meg med at hun rett og slett ikke gjør jobben sin.