Øya Legesenter

Mauritz Hansens gate 4 7030 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Øya Legesenter

Lite konkret råd, ikke omfattende kunnskap

Lege: Bjarne Austad Skrevet

Sympatisk og imøtekommende i første omgang. Så snart pasientens bekymringer faller utenfor hans kompetanse, blir timen avslutt og problematikk glemt. eller blir pasient omtalt som "altfor bekymret" uten at han selv begrunner at/hvorfor det ikke finnes grunn til bekymringer. Ingen skriftlig anbefaling, ingen konkret råd.

Fantastisk dyktig

Lege: Sharon Lovett Skrevet

Kjempe flink lege som tar deg på alvor.
Hun er effektiv men ikke redd for å ta ulike undersøkelser for å finne ut hva som feiler deg.
Dyktig og flink. Jeg er kjempe fornøyd med hun som lege.

Det beste finnes på Sjøsiden

Lege: Bjarne Austad Skrevet

En lege som ser, lytter og hjelper, om det er små eller store "skader". Han hensviser deg videre om det trengs, legger til rette for best behandling, følger opp via sms eller en telefonsamtale. Service innstilt hele veien og veldig profesjonell. Som lege for mine barn er han også utrolig tålmodig og flink med barna. Han passer på at alt skjer på barnas premisser, snakker rolig og er aldri stresset utad i hvertfall. Barna kjenner han godt og er trygge hos legen sin.
Helsa kommer først og hos Austad vet jeg at jeg er i de tryggeste hender.
Sjøsiden damene i resepsjonen og labben er også helt fantastiske og imøtekommende og hyggelige damer som gjør at vi føler oss velkommen der. De har alltid ett glimt i øyet og en gid dose humor😀

Bjarne , du ruuuule!

Lege: Bjarne Austad Skrevet

Har hatt denne fastlegen i såå mange år. Sympatisk, bruker tiden som trengs og lytter. Bjarne er fantastisk, det er også sjøsiden legesenter. Jeg er så fornøyd og takknemlig for alt bjarne har gjort for meg. TUSEN TAKK for at slike leger som deg finnes Bjarne!

Bjarne <3

Lege: Bjarne Austad Skrevet

Har hatt Bjarne som lege i 5 år. Han er hyggelig, tar deg seriøst, lytter til problemene dine og henviser videre ved behov. Resepsjonistene er hyggelige og behjelpelige. Alle vikarene hans har også vært hyggelige. Har ingenting negativt å si om hverken Bjarne eller legesenteret. Får ofte time på dagen, har også fått komme inn uten time.

Dette er en Pluss-tjeneste.