Stoa Legesenter

Stoaveien 45A 4848 Arendal

Siste vurderinger av behandlere ved Stoa Legesenter

Fastlege som ikke er bra for smertepasienter

Lege: Torstein Værland Skrevet

Jeg har hatt Torstein værland i noen år nå, vi hadde en kjempefin start. Men etter en stund virket det som ting falt ifra. Han mistet interessen for å hjelpe meg etter jeg gikk igjennom en organ transplantasjon.
Jeg fikk problemer med kroniske smerter, og da fikk jeg hjelp iform av sterke smertestillende. Torstein er ikke i stand til å følge opp utskrivingen av disse. Eller ivareta meg oppi alt som skjer. Så om man er smertepasient ville jeg valgt en annen lege.

Utrolig lege

Lege: Ole Christian Fiane Skrevet

Har hatt Fiane i 14 år. Flink til å sende til spesialist om han ikke er sikker! Flink til å lytte om man har behov! En rett å slett gjennomført flink lege! Han vil bli savnet den dagen han slutter... Skulle vært flere som han

Trygg og lyttende

Lege: Torstein Værland Skrevet

En lege jeg føler meg trygg på, som lytter og tar meg på alvor. Henviser videre der det er behov. Positivt overrasket over legekontoret, kort ventetid på telefon og imøtekommende og proffe helsesekretærer.

Rolig, trygg og dyktig

Lege: Torstein Værland Skrevet

Torstein er en som tar deg på alvor, han følger opp og «jobber sammen med deg». Han stiller krav på en positiv måte, samtidig som han oppmuntrer og finner noe positivt dersom du ikke har greidd å følge opp din del av avtalen.

Opplever det som han er interessert i min helse og prøver å finne måter som gjør at livskvaliteten min blir best mulig.

Anbefales!!

Grei og kunnskapsrik

Lege: Torstein Værland Skrevet

Tilhører den nye generasjonen av unge leger som har en annen holdning til sine pasienter. Har forøvrig ingen ytterligere merknader.