Bærumsklinikken AS

Brodtkorbsgate 7 1338 Sandvika

Siste vurderinger av behandlere ved Bærumsklinikken AS

Veldig rask

Lege: Vibeke Løvdal Skrevet

Førsteinntrykket er godt og at hun lytter og har en omsorg for deg som pasient. Men så blir du plutselig avvist og må nærmest krangle deg til at du oppsøker henne fordi du faktisk er syk. Har gitt opp flere ganger, takket for meg, og dratt rett til Volvat for å få adekvat og nødvendig legehjelp.

En lege som "følger opp" pasienten

Lege: Erik Nymoen Skrevet

Den beste fastlegen jeg kjenner til. Meget samvittig og hyggelig fastlege som også hører på pasientens synspunkter og meninger.

Veldig fornøyd

Lege: Vibeke Løvdal Skrevet

Hyggelig og flink lege som tar seg god tid med pasientene.

En lege som ser hele mennesket

Lege: Vibeke Løvdal Skrevet

Det som teller mest for meg er at hun tydelig tar hver enkelt pasient på alvor. Jeg føler jeg blir møtt på en personlig, men likevel profesjonell måte hver eneste gang. Hun er grundig, og innhenter annen ekspertise/henviser om det aktuelle problemet strekker seg utenfor hennes kompetanse. Hun tar min opplevelse og vurdering av problemstilling med i sin totalvurdering, noe som medvirker til at tiltak som blir iverksatt har vært treffsikre og virksomme. Jeg har flyttet 4 gng siden jeg begynte å benytte meg av Vibeke som lege, og bor nå nokså langt unna- men jeg kommer aldri til å bytte lege.

Varm, imøtekommende og dyktig!

Lege: Vibeke Løvdal Skrevet

Jeg har ikke annet enn positivt å si om Vibeke og jentene på Bærumsklinikken.
Det er fantastisk å føle seg sett og ivaretatt i situasjoner hvor en til tider både kan føle seg sårbar og engstelig.
Selv om Vibeke har en tett timeplan, føler jeg hun alltid har tid til å lytte og at hun tar ting på alvor. Jeg føler også at hun har veldig god kontroll på den medisinske historikken og er svært flink til å gå i dialog. Hun virker oppriktig interessert.
Jeg kommer aldri til å bytte frivillig vekk fra Vibeke!