Gjøvik Legegruppe

Trondhjemsvegen 8 2821 Gjøvik

Siste vurderinger av behandlere ved Gjøvik Legegruppe

Skuffet og utrygg

Lege: Vahid Khazaei Skrevet

Venter flere dager på svar i pasientsky, vanskelig å få legetime og sitter som regel en god stund når jeg først er der. Inne på legekontoret rusher han naturligvis for å bli ferdig med deg også.
Her må man virkelig leke detektiv for å få svar og jeg opplevde dessverre å måtte lede mesteparten av samtalene, da legen virker lite interessert i å hjelpe å finne ut av ting eller forklare. Føler ikke at problemene mine blir tatt seriøst, lite empatisk type som ga feilinformasjon med selvtillit. Glemte essensielle detaljer i journalen min, skrive henvisning og resept samt å teste for ulike ting på blodprøve som må taes på nytt. Har blodfobi så jeg kastet opp og var svimmel, men ble kastet ut på gangen for å prioritere andre pasienter. I halvåret mitt her har jeg hatt uttalige besøk og gitt legekontoret mange sjanser, men har nå totalt mistet tilliten min her i en sårbar helsesituasjon. Har vært mye på flyttefot men har aldri hatt en slik erfaring med tidligere fastleger.

Trygg og tilpasser godt behandling du trenger.

Lege: Vahid Khazaei Skrevet

Tilpasser den behandlingen som passer best ,samt hører på plager, er velg nøye og trygg, er tilgjengelig hvis det oppstår akutt situasjoner.

Beste Legen i Innlandet

Lege: Vahid Khazaei Skrevet

Beste legen i Innlandet området! Får alltid rask time og han tar seg god tid til å hjelpe deg. Rask og effektiv lege! Anbefales på det sterkeste.

Kan ikke anbefale

Lege: Vahid Khazaei Skrevet

Sta og arrogant, tok meg ikke på alvor, til og med det å skrive ut resept eller å henvise et sted måtte man diskutere seg frem til.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Vahid Khazaei Skrevet

Det har vært min første besøk i dag og er kjempefornøyd med min fastlege. Han er proff og har full kontroll på alt, ganske trygg, kunnskapsrik og rolig.