Skattumgården Legegruppe

Storgata 23 2815 Gjøvik

Siste vurderinger av behandlere ved Skattumgården Legegruppe

Ikke fornøyd

Lege: Vahid Benjamin Khazaei Skrevet

Føler ikke at jeg er på linje med denne legen desverre.
Han lytter, men virker litt kjapp i avgjørelsene sine.

Ikke fornøyd!

Lege: Vahid Benjamin Khazaei Skrevet

Var hos han i vinter. Han sa han skulle hjelpe meg med psykolog og alt. Siden jeg må hente papirer ifra barnevernet så har det tatt tid i tillegg til vinterdepresjoner. Plutselig så er jeg utestengt ifra pasientsky og skjønner ingenting. Da drar jeg ned på kontoret så er han borte på studie frem til etter sommer. Ingen beskjed eller noe og nå har saken min ligget der i 1 mnd med purringer ifra nav og ingenting har skjedd. Han har ikke gitt saken videre til sine kollegaer heller. Er så frustrert at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Sliter med sinne og aggresjon oppå dette i tillegg. Vet ikke hvor lenge jeg orker å fortsette å oppføre meg sivilisert...

Den beste av alle 👍😇

Lege: Vahid Benjamin Khazaei Skrevet

Så heldig jeg er som har kommunens beste fastlege! Alltid disponibel og følger opp med bistand i gode som onde dager
Takk Vahid

Arrogant og tar ikke pasientene seriøst

Lege: Vahid Benjamin Khazaei Skrevet

Opplever at denne legen er arrogant og at han ikke tar pasienten på alvor. Jeg gruer meg til å kontakte han angående diverse på grunn av måten han møter meg. Styr unna.

Ekstremt rask og hjelpsom

Lege: Vahid Benjamin Khazaei Skrevet

Ekstremt raske svar både digitalt, og fysisk. Kommer alltids med gode forslag, samt alternativer for behandling. Er du ålreit, så er han alltids ålreit tilbake. Han tar sine pasienter på alvor, og ordner det som trengs raskt og effektivt!