Gjøvik Legegruppe

Trondhjemsvegen 8 2821 Gjøvik

Siste vurderinger av behandlere ved Gjøvik Legegruppe

Ekstremt rask og hjelpsom

Lege: Vahid Khazaei Skrevet

Ekstremt raske svar både digitalt, og fysisk. Kommer alltids med gode forslag, samt alternativer for behandling. Er du ålreit, så er han alltids ålreit tilbake. Han tar sine pasienter på alvor, og ordner det som trengs raskt og effektivt!

Ikke greit

Lege: Vahid Khazaei Skrevet

Hvis du tror du har vaginose/endometriose eller andre smertelidelser "der nede" du trenger hjelp med, så kan du droppe han her, han tar deg ikke seriøst!

Helt tragisk altså, å oppleve at legen bare flirer av deg når du kommer med denne typen problemer, og Vahid er ikke den første jeg opplever det med.

Styr unna!

Evt. Spar deg for masse tid og bortkastede penger, og ta kostnaden hos privatpraktiserende gyn. hvis du har mulighet. Der blir du tatt seriøst med en gang, nemlig!

Trygg, forståelsesfull, ekstremt intelligent

Lege: Vahid Khazaei Skrevet

Jeg har enda ikke kommet i en eneste situasjon der vahid ikke har svaret. Trengs det behandlig så fikser han, medisinsk hjelp så vet han hva som funker, henvisning til riktig sted- absolutt prakteksemplar av en lege.

Altfor lite praksis

Lege: Vahid Khazaei Skrevet

Har hatt Vahid som fastlege i ett halvt år nå. Virker usikker på mange områder. Min datter på 2,5år har vært mye sjuk. Hun har blitt kvalt av eget slim om nettene, hatt over 41 i feber uten å få komme inn,jeg blir bedt om å ringe legevakten, som igjen sier jg må vise til neg coronatest på henne før de tar henne inn. Da jeg ringer å bestille time til Coronatest, får jeg beskjed om at dette ikke blir utført, og igjen blir jeg bedt om å kontakte fastelgen.
Måten du blir møtt på her, er tragisk. Erfaring med barn er totalt fraværende, og jeg sitter igjen med ei lita jente som er livredd alt som har med leger å gjøre.
Har hatt en episode med akutte ryggsmerter selv, ambulanse måtte hente meg, og på vei til fastlegen, får vi beskjed om å vente en halvtime da han sitter i lunsj, da snakker ambulansepersonell med fastlegen selv, jeg mener at når noen kommer i ambulanse med så store smerter, dropper du den brødskiva! Hadde store smerter og klarte ikke å stå oppreist, jeg hang over en stol, det eneste han kom med, var at om jeg ikke vil stå på den måten mer, måtte jeg begynne med en øvelse 3 dager i uka... Jeg er selv PT med lang erfaring, og kjører nettopp den øvelsen fast 2 ganger hver uke!
Ny fastlege så fort det er en ledig.

Kjempefornøyd

Lege: Vahid Khazaei Skrevet

Proff, full kontroll på det han driver med, hører på det du sier, men kommer med innspill. Anbefales!