Gjøvik Legegruppe

Trondhjemsvegen 8 2821 Gjøvik

Siste vurderinger av behandlere ved Gjøvik Legegruppe

Arrogant og lytter ikke

Lege: Vahid Khazaei Skrevet

Denne legen har jeg ikke noe positivt å si om, han er av stor grad arrogant og lytter ikke på pasient. Er nyutdannet og usikker. Veldig flink helsesekretær , hun kunne glede hvem som helst og gav utrolig god service.

Katastrofe

Lege: Vahid Khazaei Skrevet

Dette er det dårligste lege jeg noensinne har hatt. og
Her blir du ikke møtt av en doktor som hører på deg, som ikke tar deg seriøst eller lar deg komme med innspill på din behandling på noen måte.
Jeg mener han er både arrogant, overlegen og en bedreviter.
han kan alt og han er best tror han. alt annet er feil og ikke riktig.
Her er det vanskelig å bli tatt på alvor.firkant lege,sta. terningkast 1 til Dr.Vahid
resepsjonist er flott.

Lyttende og dyktig

Lege: Vahid Khazaei Skrevet

Vahid har vært min fastlege i noen måneder nå. Var litt spent i første konsultasjon, men det var uten grunn. Han er lyttende til meg som pasient og gir gode forklaringer på diagnose og tiltak.
Rask og effektiv behandling i en god atmosfære.

Flink, presis og effektiv

Lege: Vahid Khazaei Skrevet

Mitt inntrykk er at denne legen er flink, omtrent aldri forsinket, og han er rask med å finne gode løsninger. Forklarer fordeler og ulemper av forskjellige behandlinger. Absolutt anbefalt!

Sta og useriøs

Lege: Vahid Khazaei Skrevet

Dr. Vahid tror jeg har valgt feil yrke. Han minner mer om en businessmann enn en lege som skal hjelpe andre mennesker.
Jeg har hatt hjertetransplantasjon og trenger pga. dette mye legehjelp og har vært i kontakt med mange leger - men aldri har jeg sett en lege som er så inkompetent som dr. Vahid.
Anbefaler absolutt ikke denne legen hvis dere ønsker å få hjelp og bli hørt på. Han er veldig useriøs, sta og har et inntrykk av at han har ekstremt lite erfaring.