Røa Legekontor AS

Vækerøveien 205A 0751 Oslo

Siste vurderinger av Røa Legekontor AS

Ikke imponert

Lege: Shahzad Zia Banaras Skrevet

Ble byttet over til Dr. Banaras etter Dr. B Haugland gikk av med pensjon.

Tar seg ikke bryet med å hilse ordentlig og er veldig lite imøtekommende. Greit nok tenker jeg. Alle kan ha en dårlig dag. Når jeg spør om råd og hjelp til et problem, sukker han oppgitt og himler med øynene. Tenker fortsatt greit nok. Er selv helsepersonell og jeg vet at det er dager hvor det rett og slett blir litt mye.

Mulig jeg hadde uflaks og møtte ham på en dårlig dag. Håper han kan bli litt mer imøtekommende, og ikke vise med hele sitt kroppspråk at han misliker både jobben og pasientene.

Det jeg opplevde som bra var at han hadde tid og fikk time når jeg ønsket.

Meget erfaren, svært dyktig og en tvers igjennom hyggelig lege

Lege: Shahzad Zia Banaras Skrevet

Som min fastlege er Dr. Banaras en av de mest hyggelige, varme, blide og oppmuntrende personene jeg har møtt i mitt liv.

Han er legen som kommer smilende inn på venterommet, tar seg tid til å hilse på alle og er en herlighet å være rundt.

I tillegg til å være en svært god lytter, er han flink til å svare utdypende på alle slags spørsmål og kunnskapen hans kommer fram i hans gode råd og veiledninger. Med ham er selv potensielt pinlige temaer enkle å ta opp.

Engasjementet hans og hans interssesse og pasjon for legeyrket kommer tydelig fram. Jeg føler meg svært lykkelig over å ha ham som en fastlege. Helsesystemet trenger leger som ham; Han gjør alltid det lille ekstra, noe som gjør ham til den ekstraordinære legen han er.

Dette er en liten takk fra meg til Dr. Banaras, for alt han har gjort for meg i alle de årene jeg har hatt ham som min fastlege. Han har vært min støtte og min veileder, vil jeg si.

Meget fornøyd!

Lege: Shahzad Zia Banaras Skrevet

Zia satt seg fort inn i journalen fra min tidligere fastlege. Han tar meg alvorlig og lytter til meg, selv om jeg er lat, negativ og deprimert hele tiden. Han virker oppdatert som lege og henviser videre om nødvendig.

Eneste negative er at det er nesten alltid er 15-30 minutter med venting, men da går han rett på sak og utfallet er likevel bra!

BESTE LEGEN. ANBEFALES

Lege: Shahzad Zia Banaras Skrevet

Dr Banaras er en dyktig og flink lege. Han er lyttende, service innstilt, kjenner helsesystemet godt, har lang erfaring fra sykehus og tar deg på alvor.
Veldig flink til å følge opp. Profesjonell lege. Flink med barn og utrolig god innen psykiatri. Håper han fortsetter i bydelen mange år fremover. Anbefales på det sterkeste.

Dyktig og hjelpsom

Lege: Shahzad Zia Banaras Skrevet

Bruker han både for meg og barna mine i mange år. Helt fornøyd med han og anbefales på det sterkeste!