Røa Legekontor

Vækerøveien 205A 0751 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Røa Legekontor

Effektiv og dyktig. Du får den hjelpen du trenger.

Lege: Shahzad Zia Banaras Skrevet

Han er flink. gjør en grundig jobb, og ordner opp med alt, med en gang. Den beste lege jeg har hatt..

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Ludmila Aagaard Skrevet

Jeg vil beskrive dr Ludmila Aagaard som både trygg og kunnskapsrik. Du føler deg velkommen og du føler at hun er en meget dyktig lege. Hun tar seg god tid og er lyttende. Du får god hjelp og hun viser deg varme og klokskap. Du føler deg godt ivaretatt.

Ikke en god opplevelse

Lege: Ludmila Aagaard Skrevet

Jeg kom til en sjekk etter to spontanaborter. Dette var første timen hos ny fastlege etter flytting. Det første hun sa da jeg kom inn var «Ta av deg masken, jeg hører ikke med maske».

Kommunikasjonen oss imellom var ikke god, og jeg følte jeg ikke fikk rom til å forklare det jeg var bekymret over.

Videre under gynekologisk undersøkelse, hvor jeg var avkledd, måtte legen ut og hente noe. Åpnet døren uten å dekke til. Heldigvis gikk det ingen forbi akkurat da.

Jeg fikk de blodprøvene jeg ønsket å ta! Men bytter fastlege etter denne konsultasjonen.

Topp Oppfølging

Lege: Shahzad Zia Banaras Skrevet

Vi hatt dr Shahzad Zia Banaras som lege for hele familien mange år. Han har stilt opp alltid og veiledet og gjort live vårt enklere. Det er alltid topp oppfølging og gir alltid tilbakemelding om prøver . Han tar sine pasienter seriøst og behandler dem med respekt.

Godt over gjennomsnittet!

Lege: Ludmila Aagaard Skrevet

Ludmila Aagaard er en lege jeg vil anbefale på det aller sterkeste. Hun er et herlig og direkte menneske som virker svært faglig kompetent.

Hun legger vekt på å være punktlig, men er samtidig en som lytter til deg og som gjør at du føler deg sett.

Min familie er takknemlige for at vi kan gå til en lege med integritet og som oppriktig bryr seg så mye om enkeltmennesket.