Røa Legekontor

Vækerøveien 205A 0751 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Røa Legekontor

trygg og forståelsesfull

Lege: Ludmila Aagaard Skrevet

Fastlegen min og til barnet mitt, hun er flink med barn, hører hva jeg mener, flink med henvisning og blodbrøver, veldig fornøyd!

Usympatisk og manglende forståelse

Lege: Ludmila Aagaard Skrevet

Jeg var hos Ludmila som ledsager for en pasient som har alvorlig sinnslidelse. Jeg var rystet etter besøket. Hun viste ingen forståelse for pasientens symptomuttrykk, og hun var svært nedlatende flere ganger. Da pasienten ikke opplevde å bli forstått eller møtt, og derfor sa at h*n ikke ønsket å gå til henne mer, sa Ludmila at hun ble fornærmet.
U.t fikk en sterk opplevelse av at Ludmila ikke hadde oppdatert seg på pasientens journal (h*n er relativt ny pasient hos henne).

Svært dyktig

Lege: Ludmila Aagaard Skrevet

Beste og mest imøtekommende legen jeg har møtt. Svært forståelsesfull og meget dyktig. Vel verdt å vente i tlf.kø som imidlertid ikke er så altfor lang( noen min)

Kunnskapsrik og snill

Lege: Ludmila Aagaard Skrevet

Jeg hadde en time med Ludmila tidligere fordi jeg hadde smerte i bryste. Hun er en tålmodig og kunnskapsrik lege som spurte mange detaljerte spørsmål. I tilegg sjekket hun meg grundig. Ville anbefale henne til alle.

Anbefales på det sterkeste!

Lege: Ludmila Aagaard Skrevet

Kunnskapsrik, omsorgsfull, meget profesjonell lege. Hun lytter, tar pasienter på alvor. Alt skal sjekkes og nøye vurderes. Hun gjør alt for å hjelpe. Føler meg svært trygg som har henne til fastlege.