Røa Legekontor

Vækerøveien 205A 0751 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Røa Legekontor

Kjempefornøyd

Lege: Ludmila Aagaard Skrevet

Jeg er kjempefornøyd over å ha Dr Ludmila Aagaard som min fastlege. Hun har gitt meg best mulig behandling hver gang det har vært noe. Hun er dyktig, lytter til og undersøker videre om hun ikke har svar. Hun bryr seg meget om pasientene sine og jeg føler meg alltid ivaretatt. Ved behov, får jeg fort en hastetime og hun samarbeider med dyktige spesialister. Legekontoret ligger lett tilgjengelig like ved Røa t-bane stasjonen.

Mest usymatiske og ufølsomme legen jeg har møtt

Lege: Ludmila Aagaard Skrevet

Legen har manglende forståelse for hvorfor jeg kommer, da hun ikke har satt seg inn i aktuelle problemstillinger/helhetlsbilde etter å ha fått tilsendte epikriser fra sykehuset. Hun svarer ikke fullstendig på spørsmål, og blir tydelig irritert når jeg prøver å vise henne hvorfor jeg kommer. Da mtp. videre oppfølging og prøver. Hun stresser, har dårlig tid og har ikke tid til å ta noen form for målinger eller vitalia. Hun er ikke interessert i å lytte til meg som pasient, og høre hvordan jeg har det, men kun å få meg raskest mulig ut. Jeg måtte nesten bønnfalle henne om å sende videre henvisning, og får å få komme inn dagen etter for å ta blodprøver. SKAL bytte fastlege med en gang det er mulig.

Lite imøtekommende

Lege: Ludmila Aagaard Skrevet

Ikke flink til å skape rapport mellom pasient og seg selv. Lite imøtekommende, og virker ikke godt kjent med systemet i Norge. Har vært hos henne fire ganger, og har ennå ikke hatt en god opplevelse hos henne. Hun svarer ikke godt på spørsmål og virker utålmodig hvis du spør om noe.

Fantastisk, Imøtekommende og kunnskapsrik lege

Lege: Shahzad Zia Banaras Skrevet

Shahzad Zia Banaras har vært min fastlege i 5 år. Han er faglig dyktig, besluttsom, empatisk, kompetent, profesjonell og effektiv lege.Jeg har alltid hatt en opplevelse av at han tar mine henvendelser på alvor, blir møtt med respekt, blir tatt på alvor som særlig viktig og legger stor vekt på å trygge meg som pasient.
Han er fantastisk. Imøtekommende, kunnskapsrik og god personlig kompetanse. Følger opp detaljert. Gode spørsmål. Viser initiativ. Veldig fornøyd.

Dr Banaras tar seg god tid, lytter og sørger for grundige utredninger ved behov. Han behandler pasienten som en unik person og bryr seg om dennes totale situasjon. Han gir tilstrekkelig med informasjon om helseproblemene, prøver, undersøkelser og behandlingen han anbefaler.

Anbefaler Dr Shahzad Zia Banaras på det sterkeste

Skremmende opplevelse

Lege: Shahzad Zia Banaras Skrevet

Min første kontakt med Dr. Banaras gjorde at jeg aldri mere kommer til å bestille time hos han igjen. Jeg opplevde å bli møtt av en arroganse jeg aldri har opplevd maken til. Hvis du ikke liker å bli skriket til så styr unna. For ja, han skrek til meg. Jeg tror legen må ha hatt en dårlig dag, men det er ingen unnskyldning. Jeg skalv etterpå, og ble skremt. Synes det er viktig å få dette frem, siden nettopp denne legen også har fått så fine tilbakemeldinger.