Laksevåg Legesenter DA

Damsgårdsveien 167-169 5160 Laksevåg

Siste vurderinger av behandlere ved Laksevåg Legesenter DA

Beste fastelegen noensinne

Lege: Marit Thorsheim Rekve Skrevet

Marit er den beste legen jeg har vært hos noensinne. Hun stiller diagnoser og behandler hele mennesket og er snar til å henvise dersom det er nødvendig. Jeg kan anbefale henne på det varmeste. Personalet på lab'en og helsesekretærene er også kjempeflinke. I tillegg er det nesten alltid lett å komme til når det er noe som haster.

Varierende opplevelse

Lege: Ingeborg Maria Kallay Skrevet

Føler meg ikke alltid hørt eller forstått, må flere ganger forklare årsak til at jeg er under oppfølging ved Haukeland, og tar medisiner utskrevet av tidligere fastlege, til tross for at hun har tilgang på journalutskrift. Føler ikke hun har lest seg opp på meg som pasient før jeg kommer til timen. Føler meg heller ikke gjenkjent og spurt om oppdatering fra sist besøk. Var vant til dette fra forrige lege og syns det viser at man bryr seg. Lite smil og humor på kontoret. Vanskelig å betro seg til generelt. Svarer kort og avvisende på skriftlige henvendelser. Vil ikke anbefale henne ved behov for utredning, men ok med enkle ting som bihulebetennelse etc. God til å forklare med modeller. Fantastisk hyggelige sykepleiere og sekretærer. Noe lang ventetid på tlf og forsinkelse til timer.

Menneskelig og varm

Lege: Marit Thorsheim Rekve Skrevet

Jeg fikk Marit som fastlege under graviditeten med mitt andre barn. Hun tok seg bestandig tid, og jeg er utrolig glad jeg har henne som fastlege. Vi kommer til når det er viktig, og kan vente når det er mindre alvorlig. Føler meg sett, og ivaretatt på beste måte.
Hun er genuint opptatt av sine pasienter, og det vises på alle mulige måter i behandlingen vi får.

Dyktig lege

Lege: Ingeborg Maria Kallay Skrevet

Jeg har hatt Kallay som lege i flere år. Jeg opplever henne som nøyaktig og konsis, og lite snikksnakk. Hun kan virke kort i svarene men om du virkelig trenger en prat er hun full av empati og gode råd. God humor er det også rom for på hennes kontor.

Hun er en dyktig lege som kjenner meg igjen og følger meg opp som pasient på en god måte. Hun er ikke redd for å søke og grave for å finne informasjon og hun sender straks videre til spesialist om det er behov for det. Kan anbefale henne på det varmeste.

Må også få skryte av helsesekretærene på legesentret. Dyktig, hjelpsom og alltid med et smil om munnen. Dette legesentret blir jeg å savne!

En empatisk og troverdig lege

Lege: Marit Thorsheim Rekve Skrevet

Marit Rekve har vært min fastlege i noen år nå. Jeg oppfatter henne som lyttende, hun gir seg god tid og viser interesse for meg som pasient. Hun er flink til å henvise til spesialister når dette er nødvendig og hun følger opp i ettertid.

Jeg har full tillit til hennes fagkompetanse og føler meg ivaretatt.
Hun er lett å snakke med uansett hva jeg har på hjertet.

Varmeste anbefalinger gis!