Bragernes Legesenter AS

Bragernes Torg 6A 3017 Drammen

Siste vurderinger av Bragernes Legesenter AS

Lyttende, faglig kompetanse og dyktighet

Lege: Kamilla Thim-Nordby Skrevet

Topp kvinnelig lege, kvalitet gjennomgående i hele prosessen, fra 1konsultasjon til gjennomført utredning av helse viken over 2 år!!
Alltid tilgjengelig og stor kapasitet som kommer bruker tilgode, skjønner godt at det er venteliste på denne "flotte" legen med så stor ekspertise og arbeidskapasitet. Kult med litt dansk ansang

Stresset, mangel på engasjement og interesse.

Lege: Anders Oddmund Aaserud Skrevet

Aaserud har hjulpet meg ved flere anledninger,og har ved mange tilfeller gjort en grei jobb. Sitter likevel igjen med en uggen følelse. Legen virker ofte stresset og gir også ofte utrykk for at han har dårlig tid. Jeg føler meg dessverre ikke tilstrekkelig ivaretatt og sett. Jeg syntes ikke han engasjerer seg tilstrekkelig for å hjelpe meg. Han følger heller ikke opp slik jeg har behov for når jeg tar kontakt. Får melding på sms om at han ikke har kapasitet til å besvare henvendelsen og at jeg må sette opp ny time. Dette er ugreit når jeg er lang ventetid og jeg er syk og hjelpetrengende i øyeblikket.

Dyktig lege som tar meg på alvor

Lege: Trine Ruud Skrevet

Har vært svært fornøyd med min fatslege. Hun lytter, setter seg inn i problemstillinger og gir gode tilbakemeldinger. Hun er grundig, og kan faget sitt. Jeg har vært veldig fornøyd med fastlegen jeg har hatt før Trine, men Trine er helt fantastisk.

Dårlig oppførsel !!!!

Lege: Kamilla Thim-Nordby Skrevet

Hun var arogante, kunne ikke hjelpe meg. har vært hos henne toppen 1min, eneste som hun har sagt til meg at jeg måtte kontakte en spesialist. Jeg hadde veldig vond helle helgen.

Lite empati

Lege: Steinar Fretland Skrevet

Har hatt Fretland i mange år, men nå blir det legebytte på meg, endelig. Han er ikke flink til psykiske plager og mener at å «gå tur» fikser alt. Har også hendt at han har skrevet krenkende ting i henvisninger. Relativt flink til fysiske plager, men hopper raskt til konklusjoner. Han har god tid, det skal han ha, føler ikke at jeg kaster bort tiden hans, men det er vel det eneste jeg er fornøyd med.