Bragernes Legesenter AS

Bragernes Torg 6A 3017 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Bragernes Legesenter AS

Kunnskapsrik og tillitsvekkendende

Lege: Torbjørn Skistad Jeppesen Skrevet

Veldig fornøyd med konsultasjon hos denne legen. Stilte gode og relevante spørsmål og fremsto som en veldig kunnskapsrik og trygg fastlege.

skråsikker og lite lyttende

Lege: Torbjørn Skistad Jeppesen Skrevet

Føler at denne legen er preget av å være for fersk , han framstår som skråsikker og lite lyttende.
For rask til å komme med konklusjoner.
Kritiserer sin forgjengers vurderinger uten å vite hva som er bakgrunnen .
Dårlig personkjemi og en skuffelse etter avgått lege.

Ikke tilstedeværelse, bryr seg ikke, følger ikke opp...

Lege: Saiqa Rehman Skrevet

Verste fastlegen jeg har hatt. Aldri tilstede, følger ikke opp viktig ting, gidder ikke å ringe opp, sender SMS med «denne SMS kan ikke besvares». Aldri lest seg opp i sykdomsbildet ditt- må forklare henne gang på gang (som regel på telefon). Viker egentlig ikke som om hun får med seg noe- ikke interessert. Gjør absolutt det minimale hun må gjøre for sine pasienter. Om hun henviser deg videre et sted, snakker hun som om hun har gjort deg en stor tjeneste. Svært lite serviceinnstilt også! Har kun møt henne 1 gang. Alle gangene har hun avlyst (påstår at hennes assistenter har satt opp feil tidspunkt- det har skjedd flere ganger). Den gangen jeg faktisk møte henne brukte hun under 5 minutter. Vi gjorde ikke ferdig det vi skulle. Hun ba meg om å gjøre resten selv, tross at timen var satt opp til akkurat dette. Hadde ikke anbefalt henne for noen.

Lyttende, faglig kompetanse og dyktighet

Lege: Kamilla Thim-Nordby Skrevet

Topp kvinnelig lege, kvalitet gjennomgående i hele prosessen, fra 1konsultasjon til gjennomført utredning av helse viken over 2 år!!
Alltid tilgjengelig og stor kapasitet som kommer bruker tilgode, skjønner godt at det er venteliste på denne "flotte" legen med så stor ekspertise og arbeidskapasitet. Kult med litt dansk ansang

Stresset, mangel på engasjement og interesse.

Lege: Anders Oddmund Aaserud Skrevet

Aaserud har hjulpet meg ved flere anledninger,og har ved mange tilfeller gjort en grei jobb. Sitter likevel igjen med en uggen følelse. Legen virker ofte stresset og gir også ofte utrykk for at han har dårlig tid. Jeg føler meg dessverre ikke tilstrekkelig ivaretatt og sett. Jeg syntes ikke han engasjerer seg tilstrekkelig for å hjelpe meg. Han følger heller ikke opp slik jeg har behov for når jeg tar kontakt. Får melding på sms om at han ikke har kapasitet til å besvare henvendelsen og at jeg må sette opp ny time. Dette er ugreit når jeg er lang ventetid og jeg er syk og hjelpetrengende i øyeblikket.