Bragernes Legesenter

Bragernes Torg 6A 3017 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Bragernes Legesenter

samvittighetsfull og yter god service

Lege: Zubair Akram Skrevet

Tilbydde seg et hjemmebesøk for å vaksinere mine gamle foreldre. Tok selv kontakt med meg som nærmeste pårørende for å avtale. Veldig takknemlig for hjelpen.

Klok og oppmerksom dame

Lege: Saiqa Rehman Skrevet

Jeg er så heldig med legen min. Hun husker ting vi har pratet om for lenge siden, er veldig til stede for meg og hun gir meg trygghet og gode råd. Jeg håper jeg får beholder henne lenge da hun er mye yngre enn meg.

Kunnskapsrik, trygg og hyggelig lege!

Lege: Saiqa Rehman Skrevet

Jeg er så fornøyd med min fastlege!! Jeg blir alltid tatt i mot med et smil og føler at dette er en lege som ser pasienten sin! Hun skaper tillit og hun ønsker å hjelpe deg. Jeg opplever at hun har god kunnskap eller prøver også å finne ut ting eventuelt for å henvise videre.
Jeg føler meg godt ivaretatt!

Kunnskapsrik og grundig.

Lege: Torbjørn Skistad Jeppesen Skrevet

En trygg og engasjert lege som alltid er grundig. Kunnskapsrik og løsningsorientert. Kunne ikke vært mer fornøyd!

Beste fastlege. Terningkast 6!

Lege: Saiqa Rehman Skrevet

Saiqa er en veldig kunnskapsrik, profesjonell og ikke minst omsorgsfull fastlege. Hun har tid til meg, og får meg til å senke skuldrene når hun lytter og prater. Her skapes tillit med en gang, og jeg føler alltid at jeg er i trygge hender, når jeg en gang i blant må oppsøke legen min. Ønsker du en fastlege som ser deg, har tid til deg og ikke minst tar de rette behandlingsvalg er Saiqa den beste. Får du henne som fastlege, kommer du ikke til å bytte.