Anders Sandvigs Legesenter

Telefonnummer917 66 000917 66 0 ...
Anders Sandvigsgate 17 2609 Lillehammer

Siste vurderinger av behandlere ved Anders Sandvigs Legesenter

Fantastisk lege

Lege: Marie Alma Christina Nordvi Skrevet

Som hytteeier på Nordseter, trengte jeg en time i dag. Det ble ordnet, og jeg kom inn presis. Marie er en av de hyggeligste legene jeg har vært hos, blid og hjelpsom. Jeg fikk hjelpen jeg trengte. Tenk om alle kunne vært sånn. Terningkast 6+++ En kjempe hyggelig opplevelse. God påske til deg. Fra [Navn fjernet av moderator]

Den beste legen eg har hatt

Lege: Naim Degirmenci Skrevet

Har dessverre hatt mange dårlige opplevelsar med ulike legar, men aldri med Degirmenci. Følte han er ein av få legar som har tatt meg på alvor og faktisk ville hjelpe meg. Fikk følelsen av at han virkelig brydde seg og han gjorde masse for meg og gav meg masse tryggheit som pasient. Anbefaler han på det høgste, og eg ville aldri ha bytta fastlege om det ikkje var fordi eg måtte flytte

Omsorgsfull kunnskapsrik lege.

Lege: Martin Lundeby Skrevet

Jeg har ikke annet å si enn at jeg er så heldig å ha Lundeby som min fastlege.

Han bruker god tid, har sosiale antenner, empatisk og faglig sterk. Han har fått meg på bena igjen og ut i livet etter krevende år med sykdom. Man føler seg sett , ivaretatt og meget trygg rundt denne flinke legen som er faglig sterk- og meget oppdatert.

Tålmodig, omsorgsfull, nøye

Lege: Naim Degirmenci Skrevet

Jeg føler meg alltid tatt godt imot. Han hører på det jeg har å si og haster ikke med unødvendig medisiner/behandling. Jeg føler at han bryr seg, og det er viktig for meg som pasient.

Trygg og snill

Lege: Gunhild Slåttelid Skrevet

Den beste fastlegen jeg har hatt, og jeg har hatt mange pga forskjellige bosteder. Forståelsesfull, omsorgsfull og virkelig en lege som tar seg god tid for å gi best mulig behandling.