Anders Sandvigs Legesenter

Anders Sandvigsgate 17 2609 Lillehammer

Siste vurderinger av behandlere ved Anders Sandvigs Legesenter

Veldig fornøyd

Lege: Mia Catrine Mikland Skrevet

I kontrast med mange andre leger jeg har vært borti, setter hun faktisk av tid til hver pasient og tar problemer tilknyttet f.eks. kvinnehelse på alvor, noe som sjeldent gjøres innenfor medisin.

Snill og omsorgsfull

Lege: Inger Johanne Løkkevik Skrevet

Inger gir mye omsorg for situasjon i livet. Hun tar seg tid til deg og tar dine bekymringer på alvor. De gangene hun ikke var tilgjengelig passet hun på at jeg ble tatt vare på kollegene hennes.

Rolig og behagelig

Lege: Julie Wendelbo Skrevet

Legetime her oppleves som trygt og fint. Samtalen er avslappet og man får komme til ordet. Jeg har lageskrekk, men dette var en fin opplevelse.

Forståelsesfull og kunnskapsrik

Lege: Inger Johanne Løkkevik Skrevet

Hyggelig, enkel å snakke med, flink med barn og voksne. Når det er vanskelig å få time hos henne, har hun alltid gode stedfortredere.

Empatisk og faglig sterk

Lege: Inger Johanne Løkkevik Skrevet

Eneste negative jeg kan si om Inger Johanne er at hun er litt lite tilgjengelig. Hun er empatisk og faglig meget sterk, har alltid fått den hjelpen jeg har hatt behov for. Det triste er at Svingen Legesenter ser ut til å være overbelastet, slik at man sjelden får snakke med henne dersom man har litt akutte behov (4-6 ukers ventetid dersom man vil inn til henne er alt for mye). I de fleste tilfeller går dette greit, men enkelte ganger hadde det vært bedre å få snakket med den legen som kjenner historien din, så man slipper å forklare alt på nytt hver gang.