Stilla Legesenter

Telefonnummer482 85 500482 85 5 ...
Follumsvei 17 9510 Alta

Siste vurderinger av behandlere ved Stilla Legesenter

Følger ikke opp

Lege: Malthe Damtoft Poulsen Skrevet

Ved gjentatte ganger følger ikke denne kunden opp henvisninger. Og kontakter ikke pasienten med resultater fra prøver. Ting tar lang tid med det meste og han er veldig uttilgjengelig.

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Malthe Damtoft Poulsen Skrevet

Dr.poulsen er en meget hyggelig og dyktig lege. Han tar seg tid og lytter gjerne når det kommer snørr og tårer. Har faglig god kunnskap og husker fra gang til gang. Sender henvisninger og gjør mye papirarbeid for deg som pasient. Har et ærlig og varmt imøtekommede inntrykk av han. Trøster og kommer med råd og veiledning når man er i villrede. Anbefales ppå det sterkeste. Føler meg heldig som fikk han som fastlege, håper han blir værende

Fantastisk lege

Lege: Malthe Damtoft Poulsen Skrevet

Jeg har hatt åtte fastleger på mine tredve år, mange gode; men Malthe er definitivt den flinkeste.
Han tar seg tid, engasjerer seg, husker en fra gang til gang. Dette er en lege som virkelig er på pasientens side.
Han har også en svært tillitsvekkende personlighet, og har svært gode kunnskaper til tross sin relativt unge alder.
Legesenteret han tilhører er så som så - men å ha ham som lege gjør det faktisk verdt det.

En mann i riktig yrke!

Lege: Malthe Damtoft Poulsen Skrevet

Jeg kom med en lang liste over symptomer jeg har hatt regelmessig, og som det stod i den andre vurderingen, så var Dr. Poulsen under presset tidsskjema. Likevel var han grundig, nøye, han noterte det jeg sa, og lyttet uten å avbryte. Førsteinntrykket er utrolig godt, og jeg kommer ikke til å bytte fastlege.

Obs: Elvebakken legesenter har et dårlig rykte på seg, og det viste seg å være nærmest umulig å komme gjennom på telefon hos de, samt å få legetime. Så selv om Elvebakken legesenter ikke er til å anbefale, så er Poulsen en utrolig dyktig lege.

Fantastisk lege!

Lege: Malthe Damtoft Poulsen Skrevet

Uten tvil den beste legen jeg noensinne har møtt!
Selv med presset tidsskjema og store forsinkelser(som følge av ekstrem pågang etter han overtok pasientlisten), tok han seg tid til og lytte til meg, og han fikk meg aldri til å føle at vi hadde dårlig tid.
Han tar pasienten på alvor og gjør de tiltak som er nødvendig.
Etter nesten ett år med samme plager var det helt ubeskrivelig å bli møtt av en lege som gjorde jobben sin!
Han fortjener ros i lange baner og vel så det!

Anbefales på det sterkeste!