Solplassen Legesenter

Kjøkkelvikbrekkene 20 5178 Loddefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Solplassen Legesenter

Ekstremt dårlig

Lege: Vinoba Antonia Peiris Skrevet

Ekstremt skuffet over mangel på respons, oppfølging og håndtering fra legesenteret. Får ikke svar på henvendelser, og på telefon får man beskjed om at legen har «sett» meldingen. Likevel har jeg ikke hørt noe på 4 uker, til tross for purringer. Har vært syk, og måttet bli hjemme fra jobb utover egenmelding. Har ikke klart å få legetime og sykemelding på grunn av manglende respons, og derav måttet bli trekt i lønn.

Fantastisk lege!

Lege: Vinoba Antonia Peiris Skrevet

Jeg har nå hatt Vinoba som fastlege siden januar 2020 og jeg er meget fornøyd med henne. Hun er dyktig og kunnskapsrik, spesielt med barn og kvinner. Føler at jeg og familien min er i trygge hender.

Hun lytter og hjelper

Lege: Vinoba Antonia Peiris Skrevet

Dr. Peiris møtte meg med den største medfølelse og gode råd, i tillegg til å fikse "papir"-arbeid uten problemer. Fulgte opp e-konsultasjon med en telefon til meg på en søndag. Veldig fornøyd med at jeg er på hennes pasientliste.

Trygg

Lege: Vinoba Antonia Peiris Skrevet

Fantastisk snill og trygg lege, det hun kan være usikker på søker hun råd eller henviser videre og dette gir en god trygghet .

Trygg og kunskapsrik

Lege: Vinoba Antonia Peiris Skrevet

Kunskapsrik lege som bryr seg.Hun er trygg, rolig og har et genuint ønske om å gjøre det beste for deg!