Gry Warsla AS

Om klinikken

Henvisninger kan sendes til post@grywarsla.no.

Siste vurderinger av Gry Warsla AS

Super lege

Lege: Gry Warsla Skrevet

En særdeles behagelig og lyttende lege.
Forklarer og tegner opp problemstillinger.

Anbefales varmt

Rolig, trygg og flink

Lege: Gry Warsla Skrevet

Har vært hos henne en del ganger nå da jeg er HPV positiv og HSIL positiv.
Jeg har opplevd tilng som gjør at jeg HATER gynekologtimer...
Men denne gynekologen er så rolig, behagelig og sier fra om noe gjør vondt. Tok vevsprøver av livmorhalsen min, det var ubehagelig, men det gikk superfort og ikke vondt.
Anbefaler virkelig Gry, hun er den beste gynekolog jeg noen gang har gått til.

Trygg, rolig og kunnskaprik

Lege: Gry Warsla Skrevet

Føler meg veldig trygg og godt ivaretatt. Både Gry og resepsjonist er vennlige og rolige. Klinikken anbefales.

Fantastisk

Lege: Gry Warsla Skrevet

Her vil jeg komme igjen, ble møtt av en hyggelig sekretær og legen var bare helt fantastisk. Behagelig og dyktig, kom inn veldig nervøs og dro veldig fornøyd. Celleprøve var absolutt ikke noe og gruet seg til. Vil varmt anbefale Gry til alle. Lett på hånden også, merket ikke noe ubehagelig.

Den BESTE gynekologen!

Lege: Gry Warsla Skrevet

Jeg kunne ikke ha vært mer fornøyd med Gry. Empatisk, god, snill, profesjonell, rolig, omsorgsfull, og morsom. Utrolig dyktig i yrket og faget sitt. Hun fikk meg til å føle meg så utrolig trygg og ivaretatt i en sårbar situasjon. Takk GUD for Gry, hun forblir min gynekolog for alltid (i alle fall til hun går av med pensjon hehe). Hun må være den beste gynekologen det går an å få tak i, virkelig! Lang erfaring, skyhøy kompetanse, og utrolig dyktig med mennesker. Hun er virkelig et forbilde til alle fremtidige gynekologer! Blir 10/10 fra meg <3