Gry Warsla AS

Om klinikken

Henvisninger kan sendes til post@grywarsla.no.

Siste vurderinger av Gry Warsla AS

Beste gynekologen jeg har hatt

Lege: Gry Warsla Skrevet

Hun er en svært sympatisk og hyggelig person Rolig og aldri stresset, veldig dyktig og rutinert, og ingen ubehag ved undersøkelsen. Forklarer ting fortløpende, og følger umiddlelbart opp hvis det er noe om hun mener bør sjekkes.
Presis og ingen ventetid.
Faktisk hyggelig å gå til gynekolog !

Beste gynekologen

Lege: Gry Warsla Skrevet

Gry er trygg, empatisk, kunnskapsrik og særdeles flink. Høy kompetanse, forståelsesfull og lett å snakke med.
Selve undersøkelsen foregår kjapt, rutinert, smertefritt og man føler seg trygg og ivaretatt.
Jeg kjører gjerne 1,5 time hver vei for avtale hos henne. Hun jobbet tidligere på gynpol på Drammen sykehus, og jeg ble der så imponert over henne både som menneske og gynekolog at jeg nå bruker henne fast.
Ypperlig gynekolog for oss med en litt kompleks historie og diverse utfordringer/diagnoser.
Anbefales på det sterkeste.

Imponerende undersøkelse

Lege: Gry Warsla Skrevet

Gry Warsla er veldig snill, flink og behagelig kommunikasjon , og trygg i sitt arbeid. Meget fornøyd. Anbefales mye.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Gry Warsla Skrevet

Dyktig, imøtekommende og kunnskapsrik. Genuint interessert i deg som pasient. Anbefales på det varmeste!

Vennlig, lyttende, dyktig

Lege: Gry Warsla Skrevet

Warsla virker faglig trygg, behagelig og lyttende. Sitter vendt mot pasienten og skriver på pc etter å ha lyttet. I det hele tatt en hyggelig mottagelse - så bra det kan bli når en skal til gynekologisk undersøkelse.