Vågsbygd legesenter

Lumberveien 49 4621 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Vågsbygd legesenter

Ikke helt fornøyd

Lege: Åsmund Nicolai Tellefsen Skrevet

Var ikke helt fornøyd. Opplevde at kommunikasjonen var ganske dårlig. Fremstår som arrogant og opplevde å ikke få kontakt (ser mye inn i dataskjermen) og svarer kort og uinteressert på alt man forteller.

Trygg, empatisk og kunnskapsrik

Lege: Åsmund Nicolai Tellefsen Skrevet

En lege som ser meg, lytter og tar seg god tid. Han involverer meg i behandlingen og tar ting på alvor. Aldri blitt fulgt opp så godt noen gang. Virkelig å anbefale!

Bryr seg ikke riktig

Lege: Åsmund Nicolai Tellefsen Skrevet

Kjedelig å vente på en time hos spesialist og ikke få beskjed fra fastlegen at man ikke få time der. Måtte vente et halvt år og spørre selv hvorfor jeg ikke har fått konsultasjon 👎🏻

Veldig overkjørende

Lege: Åsmund Nicolai Tellefsen Skrevet

Veldig overkjørende lege , virker ganske arrogant. Gjør det han kan for å hove inn penger fra deg , selv når han vet du enda ikke har inntekt fra Nav. Byttet fastlege da jeg ikke fikk noe ordentlig kontakt med han og at han virket ikke særlig interessert i å hjelpe.

Svært fornøyd

Lege: Åsmund Nicolai Tellefsen Skrevet

Dr. Tellefsen tar seg god tid og er grundig. Jeg kom som ny pasient med en utfyllende journal, og opplevde en lege som hadde forberedt seg godt før timen. Han følger opp, og svarer raskt. Anbefaler dr Tellefsen på det sterkeste!