Vågsbygd legesenter

Lumberveien 49 4621 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Vågsbygd legesenter

Kjempe fornøyd!

Lege: Kim Håvard Bertheussen Skrevet

Ganske rolig fyr som jeg alltid har følt har tatt meg på alvor, både med fysiske og psykiske plager. Veldig fornøyd!

Flink og omsorgsfull.

Lege: Monica Øgrey Brandsdal Skrevet

Opplever henne som flink og omsorgsfull. Hun er ikke redd for å kontakte andre leger på bruket hvis hun skulle være i tvil.
Hun ser på pc skjermen, men det skulle bare mangle da det er en naturlig del av jobben.
Ser noen av anmeldelsene her inne og kjenner meg Absolutt ikke igjen.
Kan anbefales.

Lite engasjert og tafatt

Lege: Monica Øgrey Brandsdal Skrevet

Hun tar ikke ordentlig tak i problemene som jeg presenterer for henne. Motvillig til å henvise meg videre, og sa rett og slett at hun ikke visste hva som feilet meg eller hva hun kunne gjøre med det uten å ha sjekket noe nærmere opp i saken. Lite oppdatert på journalen og tidligere inngrep som har vært gjort. Har mer blikkontakt med pcen enn med meg. Virker lite faglig informert, tafatt og generelt uinteressert i jobben sin. Anbefales ikke, og jeg kommer til å bytte til en annen fastlege så fort som mulig.

Stresset

Lege: Monica Øgrey Brandsdal Skrevet

Stresset, utydelig til å snakke, ser i PC og skriver fort! Hadde mange spørsmål, men jeg lot være da jeg ikke følte bli hørt på! En lege som tuller bort og ikke peiling på psykisk helse,. Anbefales veldig sterkt til å ikke gå til denne fastlege! Aldri mer dit!

Lytter og tar meg på alvor

Lege: Kim Håvard Bertheussen Skrevet

Har lest seg opp siden forrige besøk. Følger opp m spm og vurderer ev nye prøver/spesialistkontakt. Vennlig og respektfull.

Men jeg må selv følge opp prøvesvar. D kan gå en ekstra uke etter disse er klar fra sykehuset, til han tar kontakt. Så jeg må selv være aktiv og etterspør disse.

Samme gjelder medisiner. Det hender resept på medisiner mangler når jeg står på apoteket, også avkryssing for at merket ikke skal byttes til rimeligere type. Apoteket må da bruke tid på å ringe legen.