Legesenteret DA

Telefonnummer55 36 15 3155 36 15 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Adolph Bergs Vei 31 5089 Bergen

Siste vurderinger av Legesenteret DA

Beste legen i by’n

Lege: Rajendiran Kada Skrevet

Familien har hatt doktor Kada som fastlege siden 1999. Vi har kun gode erfaringer og kommer til når vi trenger det. Han er faglig oppdatert og bruker tid på å veilede og lytte til pasienten. Kada har alltid individuelt tilpasset oppfølging. Kan anbefales på det varmeste!

Med vennlig hilsen,

Leo

Lege: Leo Stephen Maxwell Skrevet

En pålitelig og dyktig lege som lytter og tar den tiden som trengs.

Har hatt veldig god erfaring med Leo Maxwell. Han tar meg og barna seriøst.

Kommunikasjon og språkferdigheter er helt på topp, ingenting å klage på hos denne legen. Bare god god service og hyggelig tone. Alltid !

Fornøyd.

Lege: Leo Stephen Maxwell Skrevet

Tar symptomer på alvor, henviser når det er behov. Rask og svært tilgjengelig. Får ofte time neste dag, ivertfall samme uke en ringer. Noe språkvansker men oppleves ikke å gå utover hjelpen en får. Alltid hyggelig. Svært hyggelige damer i resepsjon/laboratoriet.

Flink og hyggelig

Lege: Rajendiran Kada Skrevet

Kada er kjempeflink. Sender videre hvis noe ikke er opplagt. Veldig fornøyd. Tar seg tid. Følger opp, spør om det som man selv har kanskje glemt.

Og damene på kontoret. Skikkelig flinke. Og så hyggelige. Man ringer ikke legen for å snakke om været, og da er det godt å snakke med så flinke og hyggelige damer.

Veldig fornøyd

Tilgjengelig og god oversikt

Lege: Leo Stephen Maxwell Skrevet

Som spesialist i allmennmedisin opplever jeg at Legen har god oversikt og gir god behandling.
Opplever å bli tatt på alvor. Alltid godt humør.
Personalet på kontoret er alltid hyggelige og imøtekommende.