Legesenteret i Florvåg

Florvågvegen 93 5305 Florvåg

Siste vurderinger av Legesenteret i Florvåg

Profesjonell lege

Lege: Andreas Hurum Pedersen Skrevet

Veldig fornøyd med Andreas som fastlege

* Ydmyk og god til å lytte
* Tar pasienten på alvor
* Tar kontakt med andre leger / sykehus for råd om han er usikker
* Begrunner sine svar godt dersom han ikke er helt enig i det pasienten sier
* Svarer raskt på henvendelser

Var veldig skeptisk da jeg noe motvillig fikk ny fastlege, men er både imponert og veldig fornøyd så langt!

Anbefales

Lege: Erlend Kvamme Skrevet

Jeg har hatt Dr.kvamme som fastlege i over 10 år nå, og har ikke alltid vært like fornøyd. De siste 2 årene jeg har vært innom på timer hos han, har jeg følt meg sett og at han har tatt meg på alvor. Jeg opplever han som veldig imøtekommende, og han ser ut til å bry seg om meg som pasient. Han er ikke vanskelig å få tak i, og han svarer kjapt på edialog om det skulle være noe.

Dr.Kvamme har virkelig kommet seg, og jeg opplever han nå som en empatisk, ærlig og dyktig lege. Anbefales!:)

Menneskekjenner - flink i faget

Lege: Erlend Kvamme Skrevet

Har ingen kritikk av Kvamme: Tvers gjennom dyktig lege som har en meget god oversikt både medisin og andre tilstøtende fag samt evne til å gi en føle avlsen at du er viktig for ham der og da.
Kan anbefale ham for det aller meste innen det allmennpraktiske.
Byttet fastege da jeg selv hadde flyttet fra Askøy. Med tungt hjerte forlot jeg Kvamme som er en fantastisk fastlege.

Tillitsfull og hardt arbeidende

Lege: Andreas Hurum Pedersen Skrevet

Første lege jeg har hatt som åpenlyst medeier når han mangler kunnskap men står på for å hente meninger hos eksperter uten ekstra kostnad. Har formet behandling mer fra mine opplevelser enn personlige meninger. At han er fersk merkes men jeg mener det er positivt fordi han da ikke har disse bastante og egoistiske meninger om medisin og behandling som ikke kan forandres.

Han sitter med mye ny kunnskap som eldre leger burde få gjennom etterutdanning.

Anbefales for alle som ikke er fornøyd med medisinsk behandling de får hos fastlegen sin og virker fastlåst. Og som trenger en lege som TAR SEG TID og lytter.

Bra

Lege: Erlend Kvamme Skrevet

Erlend er en utrolig hyggelig, nøye og dyktig lege. Han er lyttende og blid, og han virker genuint interessert i meg som pasient. Forklarer på en både lettfattelig og samtidig profesjonell måte.