Legesenteret i Florvåg

Telefonnummer56 15 74 0056 15 74 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Florvågvegen 93 5305 Florvåg

Siste vurderinger av Legesenteret i Florvåg

Fornøyd

Lege: Erlend Kvamme Skrevet

Over mange år har jeg hatt Kvamme som fastlege,Han har vært til stede, stabil og hjulpet.Andre instanser har "avsluttet" behandlingen av forskjellige årsaker som ofte ikke har hatt noe med meg å gjøre selv om jeg fortsatt har behov for oppfølging og behandling. Jeg godt fornøyd med han. Hyggelig type.

Postitiv

Lege: Erlend Kvamme Skrevet

Erlend er åpen, positiv og flink i yrket sitt!

Jeg føler meg litt lettere etter at jeg har vært hos ham :-). Gode skussmål fra meg.

Hyggelig

Lege: Erlend Kvamme Skrevet

Han lytter, forstår og hopper rett på sak. Veldig effektiv og behjelpelig, både med meg selv og andre familiemedlemmer som også har han som fastlege og som ikke har time. Jeg forstår at han vanligvis ønsker at alle skal bestille time. Veldig hyggelig og man føler seg trygg og tatt alvorlig og seriøst.

Bra

Lege: Erlend Kvamme Skrevet

Han tar seg tid, forklarer godt, er empatisk og har humor. Er flink med barn. Man føler seg tatt på alvor og tatt vare på av både han og de andre på legesenteret.Jeg anbefaler han på det sterkeste.

Topp lege

Lege: Erlend Kvamme Skrevet

Beste legen jeg har hatt. Topp skår på kommunikasjon. Tar seg god tid og lytter og er direkte

Meget hyggelig og imøtekommende lege som tar deg seriøst.

Han forklarer hvilke behandlingsmuligheter som er tilgjengelige og han har geleidet meg effektivt igjennom sykehus(u)vesenet når det har vært nødvendig.:)
Svært fornøyd pasient. Tommel opp