Legesenteret i Florvåg

Florvågvegen 93 5305 Florvåg

Siste vurderinger av Legesenteret i Florvåg

Bra

Lege: Erlend Kvamme Skrevet

Erlend er en utrolig hyggelig, nøye og dyktig lege. Han er lyttende og blid, og han virker genuint interessert i meg som pasient. Forklarer på en både lettfattelig og samtidig profesjonell måte.

En fantastisk lege

Lege: Maria Holmemo Skrevet

Maria hjalp meg når jeg hadde gitt opp helsevesenet og takket være henne fikk jeg tilbake et bra liv både mentalt og fysisk.
Der andre leger sa at jeg måtte ta meg sammen, tok Maria «tak i meg» og fant ut hva som faktisk var problemet.

Takk!!!

Flink

Lege: Erlend Kvamme Skrevet

Jeg har nå brukt Erlend Kvamme som fastlege i noen år, og jeg er veldig fornøyd med måten han tar i mot meg på.
Han er flink, løsningsorientert, observant, hører på deg og fanger opp det viktige.
Følger godt opp, og han er alltid til stede i konsultasjonene.
En trygg og behagelig lege som det er lett å snakke med.

Oppdatert

Lege: Erlend Kvamme Skrevet

Helt klart godt oppdatert og har mye kunnskap. Rolig og behagelig å snakke med. Lytter til deg og forklarer ting grundig,slik at når du går utifra legetimen har du fått god oversikt. En av de bedre legene jeg har møtt.

Meget fornøyd

Lege: Erlend Kvamme Skrevet

Jeg har hatt Erlend Kvamme som lege i noen år. Han er utrolig dyktig og jeg føler meg alltid sett og hørt. Han er effektiv og rett på sak når det gjelder å finne ut av problemer. Som pasient har jeg følt meg i trygge hender hver gang jeg har oppsøkt legen.