Avicenna Legesenter AS

Telefonnummer400 99 393400 99 3 ...
Violgata 8 1776 Halden

Siste vurderinger av behandlere ved Avicenna Legesenter AS

faglig dyktig og en tilstedeværende lege

Lege: Irina Sibirius Skrevet

en oppmerksom og løsningsorientert lege.
Er grundig i møte med meg som pasient. Utfordrer meg på ttilstander man tar som gitt.

Dårlig og lite profesjonell

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Jeg tok bilder hos Aleris, men fikk ikke noe svar fra legen uten at jeg selv måtte ta kontakt. Jeg måtte selv dra til kontoret, og de som jobbet der sa at legen fikk beskjed fra Aleris noen uker siden. Dagen etter fikk jeg svar.

En dag var jeg hos legen for undersøkelse på grunn av en kul i munnen. Uten å undersøke eller se på den, anbefalte hun å bruke munnskyll slik at den forsvant. Da jeg stilte spørsmål om hvorfor hun ikke behandlet kulen, ble jeg møtt med frekk og aggressiv oppførsel. Dette er noe av det uprofesjonelle jeg har opplevd fra en lege.

Lite tillitsskapende

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Hun virker uinteressert og stresset. Er veldig opptatt av at hun får betalt. Tar avgjørelser over hodet på meg. Anbefales absolutt ikke.

Dyktig, lyttende og tilgjengelig

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Oppleves som en dyktig lege. Tar mine opplevelser av ubehag og symptomer seriøst og følger dette opp. Er tilgjengelig og lett å komme i kontakt med.

Faglig dyktig , lyttende og tillitsfull

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Kjenner meg møtt , sett og lyttet til av fastlegen min. Hun er faglig oppdatert og jeg opplever henne som meget kompetent og dyktig. Hun er omsorgsfull og står på for å hjelpe med de helsemessige utfordringene som jeg presenterer. Hun arbeider raskt og effektivt og jeg har stor tillit til henne.