Avicenna Legesenter AS

Telefonnummer400 99 393400 99 3 ...
Violgata 8 1776 Halden

Siste vurderinger av behandlere ved Avicenna Legesenter AS

Faglig dyktig , lyttende og tillitsfull

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Kjenner meg møtt , sett og lyttet til av fastlegen min. Hun er faglig oppdatert og jeg opplever henne som meget kompetent og dyktig. Hun er omsorgsfull og står på for å hjelpe med de helsemessige utfordringene som jeg presenterer. Hun arbeider raskt og effektivt og jeg har stor tillit til henne.

Tillitsfull og tilgjengelig

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Som pasient opplever jeg å bli møtt med respekt. Hun er lyttende, omsorgsfull og hun er ærlig og direkte. Dette er egenskaper jeg setter pris på hos min fastlege.

Kunnskapsrik og dyktig

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Dyktig og betryggende lege med høy kompetanse. Hun er en ansvarsfull og pliktoppfyllende lege. Tar seg god tid, lytter og virkelig ser deg. Er behagelig og omsorgsfull. Det er lett å prate med henne og jeg føler meg trygg og ivaretatt.

Anbefales ikke

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Dette er første legen jeg ikke har følt har lyttet til meg gjentatte ganger. Hver gang jeg har vært der, virket det som om hun var stresset og bare vil ha betaling/ha meg ut. Fullt hastverk og lite empati. Gjentatte ganger dårlig kommunikasjon(vanskelig å få kontakt/respons) og hjelp. Føler ikke jeg har blitt tatt seriøst som pasient.

Bra

Lege: Jean Claude Bishikwabo Skrevet

Har et godt inntrykk av denne legen. Ingenting å klage på. Jeg fikk hjelp med det jeg hadde behov for og fikk henvisning videre.