Avicenna Legesenter AS

Telefonnummer400 99 393400 99 3 ...
Violgata 8 1776 Halden

Siste vurderinger av behandlere ved Avicenna Legesenter AS

Den beste lege jeg har hatt.

Lege: Jean Claude Bishikwabo Skrevet

Etter å ha blitt akutt syk, måtte jeg oppsøke han veldig mye en periode. Noen ganger uten timeavtale. Alltid tålmodig og vennlig. Sendte meg til spesialister uten at jeg maste om det. Helt topp lege. Føler at jeg er i de beste hender. Behagelig lege, men også bestemt. Føler meg 100% trygg og ivaretatt. Lett å forstå er han også. Jeg kan anbefale han på det varmeste! Kontordamene er også helt enestående.

"Kjempeba førsteinntrykk"

Lege: Jean Claude Bishikwabo Skrevet

Har nylig byttet til denne legen, bare vært hos ham to ganger, men jeg må bare skryte denne legen opp i skyene allerede. Han tar seg god tid, og fulgte oppmerksomt med på det jeg hadde å si, og viste stor forståelse for meg som pasient. Han er heller ikke "anti-medisiner" om man har et behov for det, men samtidig forteller han åpent om hva du trenger å vite om medisinene du tar. Tror neppe han øser ut medisiner som sukkertøy, får ikke det inntrykket. Han forklarte "sykdommen" min på en måte som ga meg mer innsikt enn jeg har fått på mine mange år hos min forrige fastlege. For min del følte jeg så stor lettelse av å endelig få en lege som lyttet og tok meg på alvor, som om en bør lettet fra skuldrene mine og nesten fikk en følelse av å "lette flere kilo". Jeg har stor tillit til ham allerede, og det har ikke mine to andre fastleger klart på over 10 år. I ren impuls ga jeg ham en klem når jeg gikk, følt meg litt dum der (he he..), men jeg er over 50 år og har ALDRI klemt en lege før, så det sier virkelig sitt om hvor takknemlig jeg er for å ha fått denne legen.

Dyktig lege!!!

Lege: Jean Claude Bishikwabo Skrevet

Jeg er så fornøyd med å ha byttet til Jean Claude som min nye fastlege. Han er faglig dyktig, har evne til å prate med deg direkte og lytter - jeg har tillit til ham!

en fin lege

Lege: Jean Claude Bishikwabo Skrevet

Synes Jean er en kjempe bra lege..Han tar seg tid til deg, lytter og gjør alt for og hjelpe meg:) Kjempe fornøyd med han som fast lege.

En av de beste leger jeg har hatt

Lege: Jean Claude Bishikwabo Skrevet

Han er flink, hyggelig og er lett å få kontakt med. Begynte der ifjor, og traff ham i en svært tung situasjon på legevakten der han tok godt vare på meg. Etter det ble han min fastlege. Du får følelsen av å bli tatt alvorlig. Setter veldig pris på ham. Telefontiden varierer fra straks til iblant nesten umulig.