Konnerud Legesenter

Thorsbergv 6 3032 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Konnerud Legesenter

Erik er en svært god lege

Lege: Erik Dag Knudsen Skrevet

Jeg har hatt Erik Dag Knudsen som min fastlege siden år 2000. Jeg er svært fornøyd med han : ) Jeg føler at han tar meg på alvor og lytter på det jeg har å si . Jeg har nå flyttet til en annen kommune , men jeg vil på ingen måte bytte han ut til noen i nærområdet. I hvertfall ikke foreløpig. Sant skal sies at jeg renner ikke ned døren hans. Har jeg behov for en time så får jeg timen som regel ganske fort om det skulle være noe.
Flink lege, god erfaring og henviser deg videre om han ser at det trengs.
Eneste å påpeke er den evig lange ventetiden på alt fra 1 -2 timer .

Hilsen meget fornøyd Pasient

Dyktig og tillitsfull

Lege: Erik Dag Knudsen Skrevet

Faglig god og har min fulle tillit. Føler jeg blir tatt på alvor uansett hva slags problemer/plager jeg kommer med. Henviser til spesialister når han mener det er nødvendig, men også når jeg ønsker det uten at han mener det er nødvendig-dette for å berolige meg. Selvom det er til tider lang ventetid når man har time vil jeg ikke bytte bort Erik, jeg føler meg trygg hos han.

"Ring 113 ved alvorlig sykdom"

Lege: Erik Dag Knudsen Skrevet

Jeg venter heller til legekontoret er oppe enn å dra til legevakten. Hører mye klaging fra folk som har sittet lenge å ventet på timen sin, og da tenker jeg - og sier høyt- at det er helt frivillig å velge fastlege. Etter over 30 års erfaring med meg som pasient, er det viktig med en som bryr seg og lytter. Han stoler på meg og jeg stoler på han. Erik tar på alvor det som er alvorlig- og det er viktig. Ikke henvise i rykk og napp.
Vi har som familie vært igjennom alvorlig sykdom, og jeg er glad nettopp Dr Knudsen har vært på vårt lag gjennom disse prosessene

Menneskelig og lyttende

Lege: Erik Dag Knudsen Skrevet

Flink og ryddig lege med innsikt utover forventet. Står på med pasienten i sentrum.

Lang,opptil 2 timer,ventetid hver gang.

Lege: Erik Dag Knudsen Skrevet

Erik er en hyggelig og flink lege og jeg har fått god hjelp i mange år.
MEN: Han er aldri presis. Som regel må jeg vente opptil 2 timer selv om jeg har bestilt time og møter presis.
Det er ikke så mye som en kaffe/drikkeautomat på venterommet og toalett-dørene har åpning så alle kan høre hva man gjør.

Han er lite fokusert og har alltid for dårlig tid.Føler meg til bry. Jeg har brukt ham lenge,og vært lojal selv om han ikke har holdt avtaler.Nå er jeg lei.

Jeg skifter fastlege.