Logo for Clear Tannlegesenter Oslo

Clear Tannlegesenter Oslo

Logo for Clear Tannlegesenter Oslo

Om klinikken

Clear Tannlegesenter - din lokale tannlege på Majorstuen!

På Clear Tannlegesenter på Majorstuen jobber vi for at din tid som pasient hos oss, skal oppleves som trygg og behagelig. Våre tannleger vil alltid lytte til dine ønsker og behov, slik at dere sammen kan komme frem til de beste behandlingene for deg og dine tenner.

Vårt team består av profesjonelle tannleger, spesialister, lege, oralkirurg og psykolog, med mange års erfaring. Vi kan derfor tilby en lang rekke av forskjellige behandlinger, både estetisk tannbehandling og mer avanserte tannbehandlinger. Her kan du altså få hjelp, uansett behov!

Clear Tannlegesenter Oslo holder til i Oslo

Siste vurderinger av Clear Tannlegesenter Oslo

10/10! Meget bra

Tannlege: Juliane Håseth Walle Skrevet

Juliane er svært dyktig og den beste tannlegen jeg har vært hos. Hun utstråler interesse for faget og er verdens hyggeligste person.

10/10

Kommer tilbake!

Tannlege: Juliane Håseth Walle Skrevet

Veldig flink og ordentlig tannlege. Ble tatt godt i mot, blid og tok seg god tid! Fikk god informasjon underveis i behandlingen.

Dyktig og behagelig tannlege

Tannlege: Juliane Håseth Walle Skrevet

Juliane er utrolig flink i faget sitt, rolig, snill og beroligende. Man slapper raskt av og er i trygge hender.

Anbefales!

Meget dyktig og engasjert tannlege

Tannlege: Juliane Håseth Walle Skrevet

Jeg har vært hos Juliane ved tre anledninger. Hun tar seg god tid, lytter og kommer med fornuftige og konkrete råd for bedre tannhelse. Hun virker interessert i faget sitt og skaper høy grad av tillit. Kan anbefale på det sterkeste.