Øyelege Echoff AS

Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S

Siste vurderinger av Øyelege Echoff AS

Dyktig og effektiv

Lege: Edvard Eckhoff Skrevet

Bare positive erfaringer med Edvard Moen Eckhoff som er min faste øyelege. Alltid klar når timen begynner. Gjør grundige undersøkelser.

Kjapp behandling, dårlig oppfølging.

Lege: Edvard Eckhoff Skrevet

Kom inn med en øyelokk betennelse jeg hadde slitt med i flere måneder, før jeg ble henvist til øyelege. Legesekretærene var svært imøtekommende og kunne hjelpe meg med råd allerede ved første telefonsamtale. Lege timen var ok. Men undersøkelsen gikk kjapt og jeg fikk lite informasjon. Ble sendt hjem med en salve og øyedråper. Etter to korte konsultasjoner fikk jeg beskjed om at jeg var ferdig behandlet. Lite informasjon videre. Sliter enda med denne betennelsen.

Flink lege som vet hva han gjør

Lege: Edvard Eckhoff Skrevet

Jeg ble henvist til øyelege grunnet høysensivitet for lys. Fastlegen min visste ikke hva som kunne være galt, og hadde ingen forventninger om at man kunne finne ut av det. Hun henviste meg allikevel, men forberedte meg på at det kanskje ikke ledet til noe svar.
Legesekretærene tok masse tester før undersøkelsen inne hos legen. Da visste han hva han skulle se etter. Konklusjonen ble at jeg kanskje hadde litt tørre øyne, og at jeg skulle prøve øyedråper (han hadde en liten pakke han gav bort til å begynne med). Fikk planlagt oppfølging etter 3 mnd. Behandlingen fungerte, diagnose ble stilt og øynene tåler lys igjen. Han sa det bare var å ringe hvis det var noe, altså slipper å gå gjennom fastlegen. Hyggelig, nøyaktig og dyktig lege som vet hva han holder på med. Jeg fikk time kort tid etter henvendelsen ble sendt, og er superfornøyd.

Ikke en god opplevelse - Lite barnevennlig

Lege: Edvard Eckhoff Skrevet

Datteren min ble henvist til denne legen fra helsestasjonen etter at det virket som hun hadde litt dårlig syn på det ene øyet etter tester på 4 års kontrollen.

Han tok mange tester av datteren min, uten å fortelle om hva han gjorde/hva som ble resultatet. Så sa han at datteren min skulle få noen dråper i øyene. Vi måtte da gå ut, og dråpene ble tatt på henne. Jeg syns det var litt rart at de ikke informerte om hva dråpene var. Dette ble forsterket da datteren min sa at hun plutselig så helt tåkete på øyene og nesten ikke klarte å se noe. Hun ble veldig redd. Jeg måtte spørre damen i skranken om hva slags dråper det var. Da jeg ga beskjed til legen igjen når vi kom inn om at jeg syns det var rart at han ikke hadde forberedt datteren min/meg så sa han bare "Å ja" (!)

På slutten av timen så måtte JEG spørre om å få papirene (epikrisen osv) da han bare forklarte kort og meget uforståelig hva resultatet ble av undersøkelsene.

Kommer ikke til å gå der igjen!