Bergsland legesenter

Alexander Kiellandsgt. 26 3716 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Bergsland legesenter

Kunne ikke bedt om bedre!

Lege: Carl Espen Gjærum Skrevet

Veldig fornøyd med Espen som fastlege, har hatt han i 4 år og måtte dessverre bytte da jeg flyttet nå.
Men han er veldig rolig og fin mann som lytter godt og hører på hva du har og si.
Kommer med tilbakemeldinger og hjelper deg å finne løsninger på problemstillingene dine.
Er litt ventetid for å komme inn i ny og ne, men det er ikke snakk om så mye tid over.
Og tenker at neste gang er det kanskje jeg som har behov for et par minutter ekstra.
Har ingenting negativt å komme med rundt han, så fin mann, dyktig lege og ålreit menneske.

Veldig flink!

Lege: Carl Espen Gjærum Skrevet

Han forståelsesfull, og en føler seg sett og hørt. Veldig flink!
Synd at han for tiden ikke er tilgjengelig for vikaren hans er helt forferdelig. Bergsland legesenter burde kanskje også øke servicenivået i skranken. De er ikke hyggelige.

Alt i alt er Espen den beste legen jeg har hatt på lenge. Han virker genuint interessert i meg som pasient og gjør alt for å hjelpe.

Hatt han som familiens fastlege i 40 år

Lege: Eivind Andersen Skrevet

Tar seg god tid. Er grundig og virker faglig dyktig.
Jeg får alltid kontakt i løpet av dagen og han ringer alltid tilbake.
Han er alltid hjelpsom med råd vedr. familiens spesielle behov.
Ha en behagelig væremåte og flink til å lytte. En lege jeg stoler 100% på.

Veldig skuffet

Lege: Margit Åkre Reite Skrevet

Jeg har vært bruker av dette legesenteret siden 70 tallet. Det har alltid vært dyktige leger og medarbeidere men nå kommer man nesten ikke gjennom på tlf og det er ikke alltid legen ringer tilbake å ringer hun har hun det svært travelt så man føler at man er til bry. Jeg har heller ikke fått tilbakemelding på mine blodprøver. Jeg er sjeldent hos legen og forventer å bli tatt på alvor når jeg tar kontakt ca en gang pr år... Jeg har nå byttet legekontor og er heldigvis fornøyd med min nye lege.

Følger ikke opp, dårlig tid til pasienter

Lege: Margit Åkre Reite Skrevet

Hun er vanskelig å få tak i. Legesenteret har ikke digital løsning. Hun gir ikke tilbakemeldinger og det er vrient å få svar. Hun glemmer å sende inn resept og du får bomtur til apotek. Hun følger ikke opp, etter at du har vært hos spesialist, med å gi deg svar.