Dr Toril Lømsland

Telefonnummer55 31 65 1055 31 65 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Markeveien 4C 5012 Bergen

Siste vurderinger av Dr Toril Lømsland

Verdens beste lege!

Lege: Toril Lømsland Skrevet

Jeg kunne virkelig ikke fått en bedre fastlege enn Toril. Hun er et fantastisk menneske, så utrolig empatisk og bryr seg oppriktig om pasientene sine. Hun har vært til så stor hjelp for meg i veldig mange år nå, og det er jeg utrolig takknemlig for.

Jeg har nok gått til Toril i over 15 år nå, helt siden jeg gikk på barneskolen, og føler meg heldig som har en fastlege som hun.

I tillegg til å være til hjelp med hva enn det skulle være, har hun også et humør som virkelig smitter over. Hun er alltid så smilende og blid, og jeg kan føle meg bedre etter å ha vært hos hun bare på grunn av det også.

Ventetiden er kanskje litt lang (som oftest opp mot en time), men det føles så verdt det når jeg først får komme inn! En av grunnene til ventetiden er også at Toril tar seg tid til pasientene sine. Jeg har ofte opplevd selv at dersom jeg har trengt en akutt time når noe spesielt har skjedd, og det egentlig ikke har vært noe ledig, har hun likevel tatt seg tid til meg innimellom de andre pasientene.

Opplever også tilgjengeligheten som veldig bra, da jeg alltid får svar på SMS enten samme dag eller senest dagen etter. Har heller aldri vært noe problem å få en akutt time enten på dagen eller senest dagen etter, og jeg har gått svært ofte til legen de siste 10 årene.

Jeg anbefaler virkelig Toril!

null kontakt, null ledig time..

Lege: Toril Lømsland Skrevet

Har Lømsland som fast lege for hele familien, det er jo meningsløst.. siden fastlege ordningen startet har vi måtte bruke Aleris og Volvat som løsninger..
Er jo null svar å få, og hvis vi faktisk klarer å komme igjennom er det 2-3 uker ventetid... Er jo NÅ vi trenger det, ikke om 3 uker liksom.. For et barn som har slått seg eller vondt et sted..

Fantastisk lege og person

Lege: Toril Lømsland Skrevet

Vi som får ha Toril som fastlege er veldig heldig. Hun er en fantastisk dyktig lege som tar pasientene sine på største alvor. Ikke bare er hun faglig dyktig men utviser stor medmenneskelighet når det er ting som er vanskelig.

Hun tar seg veldig god tid til pasientene sine, det kan derfor bli en del ventetid, men det glemmer man når man kommer inn.

Jeg er veldig takknemlig for å ha en så god fastlege som Toril :)

OK

Lege: Toril Lømsland Skrevet

Umulig å få kontakt på telefon. Blir satt over til svarer som tyter til den stopper av seg selv.
Det er vel ikke mange som haf fax, hva med mail adr.

En utmerket lege

Lege: Toril Lømsland Skrevet

Jeg har hatt Toril som lege i en 10-års-periode, og har vært svært fornøyd med å ha henne som lege. Hun er veldig sympatisk, og det er tydelig at hun bryr seg om pasientene sine. Hun er dessuten meget grundig, og nøler ikke med å henvise til spesialist hvis det er behov for det. Jeg har også bare hatt gode erfaringer med de andre som jobber ved legekontoret. Man kan sende SMS for å bestille time, noe jeg syns har forbedret tilgjengeligheten til legen. For øvrig er det av og til litt lang ventetid på venterommet. Jeg har flyttet og blir derfor nødt til å finne en ny fastlege nå, men skulle ønske jeg kunne fortsatt å ha Toril som lege.