Fortunen Legepraksis

Fortunen 5 5013 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Fortunen Legepraksis

Min fantastiske lege

Lege: Dagrun Alvhilde Skylstad Skrevet

Klok, kunnskapsrik, imøtekommende, tar vare på sine pasienter og følger deg opp.
Har vært pasient hos henne siden mai 2000 og er glad for at hun fortsatt er til stede.

Kjempeflink lege

Lege: Dagrun Alvhilde Skylstad Skrevet

Følger opp med telefon hjemme, lett å få time. Har hatt denne legen i mange år, og anbefaler henne til mine venner og familie.

Dårlig opplevelse

Lege: Dagrun Alvhilde Skylstad Skrevet

Dette var en dårlig opplevelse, og jeg bestemte meg etter noen få uker å bytte fastlege. Blant annet ble jeg fakturert for en oppfølgingstime jeg ikke hadde blitt informert om. Jeg fikk heller ikke et godt inntrykk av legen, da hun virket nesten litt brydd av at jeg var der. Fikk en fornemmelse av hastverk.

Oppfordrer henne til å vise mer omtanke for sine pasienter. I tillegg kan legesenteret bli bedre på kommunikasjon.

Trygg lege

Lege: Dagrun Alvhilde Skylstad Skrevet

Gått hos henne i mange år. I starten syns jeg hun var knapp og lite hyggelig. Hun er mye mer menneskelig nå. Har henvist meg raskt videre når jeg har trengt det og følger meg opp med
min kroniske sykdom. Får resepter og timer når jeg trenger det. Som en lege skal. Fornøyd.

Værste legen jeg har vært hos

Lege: Dagrun Alvhilde Skylstad Skrevet

Var hos henne da min fastlege var på ferie. Hun viste ingen forståelse for min situasjon, jeg følte at jeg snakket med en maskin.