Nordås Legekontor AS

Telefonnummer55 10 94 8055 10 94 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Søråshøgda 9 - KILDEN SENTER 5235 Rådal

Siste vurderinger av Nordås Legekontor AS

Lite imøtekommende og til tider nedlatende

Lege: Kim Erik Kongsvik Sundal Skrevet

Sundal gjorde en dårlig jobb med en henvisning for sønnen min som har spiseproblemer. Vi fikk tilbakemelding fra BUP om at henvisningen var altfor kort og dårlig begrunnet. Han nektet å skrive en ny henvisning uten at vi bestilte ny time. Det hadde vi ikke mulighet til fordi vi dro på sommerferie. Sundals lite imøtekommende oppførsel gjorde at vi kom inn på BUP flere måneder seinere enn nødvendig. Vi byttet fastlege og da gikk en grundig henvisning igjennom med en gang. Han gjør ingenting ekstra uten at du bestiller time. Dårlig service og til tider nedlatende holdning dersom han blir møtt med kritikk.

Dyktig og grei fastlege

Lege: Kim Erik Kongsvik Sundal Skrevet

Sundal er en utrolig grei lege som tar meg på alvor. Jeg har ikke hatt ham fast lenge, men så langt virker han å være både empatisk og dyktig i faget. Det er en sjelden kombinasjon! Hver gang jeg går derfra føler jeg meg mye bedre, for han både lytter, forklarer og er interessert i det jeg kommer med. Han er også kjapp å svare på meldinger gjennom Helsenorge.no, noe som er et stort pluss når man bekymrer seg over kroniske plager. Anbefales!! PS: Har ikke opplevd trøbbel med kontordamene som mange kritiserer.

Hyggelig, kunnskapsrik og punktlig

Lege: Kim Erik Kongsvik Sundal Skrevet

Byttet til Kim Erik da jeg ikke var fornøyd med min forrige fastlege. Fikk god informasjon om mine plager. Han er veldig punktlig som gjør det lett å planlegge fri fra jobb. Følte meg sett og ivaretatt. Hadde ikke byttet fastlege om jeg ikke flyttet på andre kanten av landet.

Trykk, kunnskapsrik, empatisk

Lege: Dagrun Alvhilde Skylstad Skrevet

Blir tatt på alvor og fulgt opp. Lyttet til, og sendt videre til annen undersøkelser.
Svært fornøyd med å ha fått henne til ny fastlege. Anbefales!

Dyktig og omsorgsfull

Lege: Elisabet Kopperud Kvinge Skrevet

Er veldig glad for at jeg valgte Elisabet som festlegen min. Jeg har følt meg veldig trygg med henne som fastlegen.
De årene jeg har gått til henne, har jeg følt at jeg blir tatt på alvor.
Hun lytter til deg, har alltid tid og undersøker grundig for å finne hva som er galt. Er også raskt med å sette tid til oppfølgings-time.
Hun er omsorgsfull, vennlig og lett å snakke med.
Kan noen ganger være litt lang ventetid både for å få time og på legekontoret, men når man først kommer inn, så har hun alltid tid til deg og er 100% til stedet under konsultasjon.
Er også flink til å forklare ting og svare på spørsmål, gi tilbakemelding på prøvene.

Hun bryr seg mye om pasientene sine. En fastlege som virkelig anbefales.