Nordås Legekontor AS

Telefonnummer55 10 94 8055 10 94 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Søråshøgda 9 - KILDEN SENTER 5235 Rådal

Siste vurderinger av Nordås Legekontor AS

Trykk, kunnskapsrik, empatisk

Lege: Dagrun Alvhilde Skylstad Skrevet

Blir tatt på alvor og fulgt opp. Lyttet til, og sendt videre til annen undersøkelser.
Svært fornøyd med å ha fått henne til ny fastlege. Anbefales!

Dyktig og omsorgsfull

Lege: Elisabet Kopperud Kvinge Skrevet

Er veldig glad for at jeg valgte Elisabet som festlegen min. Jeg har følt meg veldig trygg med henne som fastlegen.
De årene jeg har gått til henne, har jeg følt at jeg blir tatt på alvor.
Hun lytter til deg, har alltid tid og undersøker grundig for å finne hva som er galt. Er også raskt med å sette tid til oppfølgings-time.
Hun er omsorgsfull, vennlig og lett å snakke med.
Kan noen ganger være litt lang ventetid både for å få time og på legekontoret, men når man først kommer inn, så har hun alltid tid til deg og er 100% til stedet under konsultasjon.
Er også flink til å forklare ting og svare på spørsmål, gi tilbakemelding på prøvene.

Hun bryr seg mye om pasientene sine. En fastlege som virkelig anbefales.

Gjør en god lege jobb!

Lege: Sten Arve Wegner Lønning Skrevet

Jeg har hatt Lønning som min fast lege i 13 år. Som med de fleste mennesker, så tar det litt tid til å lære og kjenne hverandre, og stole på. Lønning har gått veldig langt for å hjelpe meg i mitt liv. Når man begynner å forstå at fastlegen ikke er en psykolog, og at en lege time ikke er 60 minutter. Så forstår man at Dr.Lønning gjør en veldig god jobb.
Han smiler også alltid til deg når du kommer. Gir deg ett fast håndtrykk, og er lyttende og fokusert på det du har å si når du er inne hos han.
Om det er noe spesielt, så bryker han den tiden det trengs selv om det sitter andre å venter.
Noe vente tid kan det være da på vente rommet.

Siden han er en flink og populær lege. Så burde du planlegge en tid i forveien med å bestille time hos han som ikke haster.
En god lege som bare blir bedre og bedre, og som brenner for sitt yrke!

Dårlig tid og lite pålitlig

Lege: Sten Arve Wegner Lønning Skrevet

Gjentatte ganger har han glemt å fylle på resepter. Det tar lang tid å komme til, og når man først kommer til er han lite forståelsesfull og lite løsningsorientert.

Fantastisk fastlege!

Lege: Elisabet Kopperud Kvinge Skrevet

Elisabet Kvinge er den beste fastlegen jeg har hatt! Jeg synes hun er svært dyktig og grundig. Hun viser at hun bryr seg om pasientene, er vennlig og tålmodig, og tar ting på alvor. Hun gjør mer enn det som er forventet, og det virker som hun har veldig god fagkunnskap.