Nordås Legekontor AS

Telefonnummer55 10 94 8055 10 94 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Søråshøgda 9 - KILDEN SENTER 5235 Rådal

Siste vurderinger av Nordås Legekontor AS

Forståelsesfull og snill

Lege: Elisabet Kopperud Kvinge Skrevet

Har fra første stund følt meg velkommen og trygg hos henne. Uansett hvor hektisk dagen er, så er det alltid til til meg.

Lite imøtekommende og til tider nedlatende

Lege: Kim Erik Kongsvik Sundal Skrevet

Sundal gjorde en dårlig jobb med en henvisning for sønnen min som har spiseproblemer. Vi fikk tilbakemelding fra BUP om at henvisningen var altfor kort og dårlig begrunnet. Han nektet å skrive en ny henvisning uten at vi bestilte ny time. Det hadde vi ikke mulighet til fordi vi dro på sommerferie. Sundals lite imøtekommende oppførsel gjorde at vi kom inn på BUP flere måneder seinere enn nødvendig. Vi byttet fastlege og da gikk en grundig henvisning igjennom med en gang. Han gjør ingenting ekstra uten at du bestiller time. Dårlig service og til tider nedlatende holdning dersom han blir møtt med kritikk.

Dyktig og grei fastlege

Lege: Kim Erik Kongsvik Sundal Skrevet

Sundal er en utrolig grei lege som tar meg på alvor. Jeg har ikke hatt ham fast lenge, men så langt virker han å være både empatisk og dyktig i faget. Det er en sjelden kombinasjon! Hver gang jeg går derfra føler jeg meg mye bedre, for han både lytter, forklarer og er interessert i det jeg kommer med. Han er også kjapp å svare på meldinger gjennom Helsenorge.no, noe som er et stort pluss når man bekymrer seg over kroniske plager. Anbefales!! PS: Har ikke opplevd trøbbel med kontordamene som mange kritiserer.

Hyggelig, kunnskapsrik og punktlig

Lege: Kim Erik Kongsvik Sundal Skrevet

Byttet til Kim Erik da jeg ikke var fornøyd med min forrige fastlege. Fikk god informasjon om mine plager. Han er veldig punktlig som gjør det lett å planlegge fri fra jobb. Følte meg sett og ivaretatt. Hadde ikke byttet fastlege om jeg ikke flyttet på andre kanten av landet.

Trykk, kunnskapsrik, empatisk

Lege: Dagrun Alvhilde Skylstad Skrevet

Blir tatt på alvor og fulgt opp. Lyttet til, og sendt videre til annen undersøkelser.
Svært fornøyd med å ha fått henne til ny fastlege. Anbefales!