Legene i Løkkebakken AS

Løkkebakken 12 3770 Kragerø

Siste vurderinger av behandlere ved Legene i Løkkebakken AS

Ovenfra og ned

Lege: Andreas Mathisen Hasseleid Skrevet

Arrogant holdning og ble møtt med liten forståelse. Treg til å skrive etterspurte dokumenter. Byttet fastlege fort.

Hyggelig og trygg lege

Lege: Andreas Mathisen Hasseleid Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd etter at Andreas ble min fastlege. Han tar deg seriøst, er ærlig og oppriktig.

hastverk

Lege: Bernt Filip Kristiansen Hasseleid Skrevet

hyggelig,men følte at han hadde veldig dårlig tid.Hadde ikke sett på journalen min fra forrige lege.Leste den mens jeg var der,

Kjempe dyktig lege

Lege: Bernt Filip Kristiansen Hasseleid Skrevet

Har ikke hatt han så lenge som fastlege, men jeg har bare positivt å si om han. Han lytter til deg og han tar deg seriøst.
Han er også kjempe flink til å henvise vidre, til og med når han er ganske sikker selv hva det er så ble jeg henvist vidre til spesialist fordi han ville være 100% sikker. Jeg føler meg trygg av og ha Bernt Phillip som fastlege.
Det er en fastlege jeg vil ambefale. Han er seriøs, han kan jobben sin, han bruker også god tid og han er lett å snakke med, så når det kommer til samtaler er han også dyktig. Det er sånn en fastlege skal være.
Beste fast legen jeg har hatt.

Anbefalter høyst tvilsom, ikke-godkjent alternativ behandling.

Lege: Bernt Filip Kristiansen Hasseleid Skrevet

Har kun vært hos Hasseleid en gang og da anbefalte han en høyst tvilsom alternativ behandling for et problem jeg ikke var der for. Jeg er overbærende og tenkte han ikke visste bedre, men en godt utdannet person innen medisin bør faktisk vite bedre. I tillegg ga han inntrykk av å ikke være helt til stede. Vi har alle sånne dager og denne vurderingen er som sagt basert på kun en konsultasjon.
Vikarlegen, som jeg har vært hos flere ganger, er svært hyggelig og virker trygg, åpen og flink.
Det eneste jeg har å utsette på vikarlegen er hen påpekte at tiden var ute, før jeg var ferdig med alt jeg skulle ta opp. Dette har jeg aldri opplevd før. Tar til etterretning at jeg burde bestilt en dobbelt-time.
Det er heller ikke legens skyld at tiden pr pasient er viktigere enn pasienten. Med alle lover og regler fastleger i dag må forholde seg til, skal de har ros for at de faktisk gidder å bli fastleger.
De som svarer i telefonen er veldig hyggelige og flinke.