Akerselva Medisinske Senter

Bergensgata 12 0468 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Akerselva Medisinske Senter

Dyktig lege

Lege: Nusrat Hussain Skrevet

Er superfornøyd med behandlingen jeg har fått hos Nusrat. Hun kan det hun driver med og jeg har følt meg godt ivaretatt hver gang jeg har hatt legetime hos henne.

Trygg, kunnskapsrik og lyttende

Lege: Rosemary Oche Kwengoua Skrevet

Dr. Rosemary er løsningsorientert, empatisk, kunnskapsrik, respektfull, klok og en meget profesjonell lege. Hun tar pasienten på alvor, tar seg tid til å lytte, er faglig dyktig, -og forklarer veldig godt. Hun er tilgjengelig, flink til å henvise når det er nødvendig og alltid blid og hjelpsom. Hun skriver gode rapporter og følger opp NAV-saker. Dr. Rosemary er uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt!
Hun anbefales på det sterkeste!

De ansatte på legekontoret er også veldig hyggelige og behjelpelige.

Lite empatisk og følger opp dårlig

Lege: Rosemary Oche Kwengoua Skrevet

Denne legen svarer ikke på forespørsler om legeerklæring fra Nav, og når hun gjør det skriver hun såpass generelt at den ikke kan brukes. Hun har brukt 7 måneder på å svare på en forespørsel som ikke fører frem. Hun tar ikke i mot kritikk og virker lite medfølende. Hun ber ikke om betaling og sender heller regning med fakturatillegg. Ikke bruk denne legen. Ikke profesjonell og lite ressurssterk.

Veldig hyggelig og ga tillit

Lege: Rosemary Oche Kwengoua Skrevet

Jeg har fått et meget godt inntrykk av Rosemary, hvor jeg finner henne tillitsfull, kunnskapsrik, hyggelig og lyttende. Hun forklarer godt og virker til å gi den tiden man trenger.

Dyktig og vennlig

Lege: Nusrat Hussain Skrevet

Flink lege, forståelsesfull og ryddig. God til å lytte og å prate med. Meget fornøyd med min nye fastlege!