Klubbgaten Legesenter

Klubbgaten 1 4013 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Klubbgaten Legesenter

Verste jeg har opplevd noengang!!

Lege: Marianne Sibel Tuncel Bakken Skrevet

Dette legekontoret er det verste jeg har opplevd. Nå er fastlegen i permisjon og har hatt forskjellige vikarer, og den ene er verre enn den andre. Den siste som er der nå kan visstnok engelsk og svensk, og det hadde fungert om dette stemte. For meg virker det som det kun er spansk han praktiserer da det er umulig å kommunisere overhodet.
Han skriver også ut medisiner før han i det hele tatt har undersøkt.
Virker som han ikke skjønner hvordan han skal bruke journalsystemet heller for han finner ikke frem til de enkleste ting. Jeg går ut av kontoret og skulle ønske at jeg kunne spansk, for jeg så jo at han overhodet ikke hadde fått med seg noe av det jeg snakket om. Og sånn skal det ikke være! Hvor er pasientsikkerheten??

Jeg som skiftet fastlege grunnet flytting, dette valget angrer jeg på nå. Hadde med glede heller reist 1 time hver vei til min forrige fastlege. Ante ikke at man kunne komme til en plass man blir så dårlig ivaretatt.

Jeg går nå privat frem til jeg får ny fastlege selv om det koster. Der får man hvertfall hjelpen man trenger.

Styr unna!

Fornøyd pasient

Lege: Dan Erik Aronsson Skrevet

Har hatt flere leger, og dette er den første gang jeg har blitt hørt og tatt på alvor. En veldig dyktig lege og er glad for å være hans pasient. Hører på hva du har å si, og virker oppriktig interessert i deg som menneske. Får også rask time og trenger aldri å vente lenge!

Dårlig

Lege: Marianne Sibel Tuncel Bakken Skrevet

Det er verste som jeg har sett. Veldig lang ventetid, og hører ikke hva jeg sier. Når jeg skriver melding , får jeg ikke svar.

Først optimistisk, så skuffet

Lege: Marianne Sibel Tuncel Bakken Skrevet

Opplevde Marianne som forståelsesfull, interessert og åpen for nye ideer. Hun hadde kjennskap og erfaring med min sykdom, postviral utmattelse/ME, og jeg kjente meg derfor optimistisk til å få hjelp med mitt komplekse symptombilde.

Jeg fikk bare en time med Marianne, og må nå dessverre bytte fastlege da hun har permisjon til 2023, som først bare skulle være til mars 2022. Vikarene som kommer blir bare verre og verre. Nåværende (som jeg tror skal være fast) snakker ikke Norsk, kun Svensk eller Engelsk, og da heller ikke godt nok, og man stadig må gjenta ord man sier. Opplever at han ikke er interessert i å utrede, og spurte meg som pasient hvilke blodprøver jeg ønsket, uten å undersøke meg fysisk eller gjennom spørsmål. Han klaget også i legetimen over at alle pasienter skal ha sykemelding osv, opplever han som uprofesjonell.

Legekontoret: Ved hastetime samme dag er de ofte forsinket, men ved oppsatt legetime (lang ventetid) kommer man stort sett inn på tiden. Personal i skranken er noen av de hyggeligste jeg har møtt, og det oppleves trist å miste disse ved fastlegebytte.

A great doctor!

Lege: Marianne Sibel Tuncel Bakken Skrevet

I've had Dr Bakken since beginning of 2021 and I've never felt so warmly accompanied. She's been reactive and considerate since start and it makes a big difference for me.
You can go for her with your eyes closed!