Korpus Klinikken

Telefonnummer909 04 646909 04 6 ...
Bygdøy Allé 10 0262 Oslo

Siste vurderinger av Korpus Klinikken

Fredrik er en av de beste spesialister i Oslo

Kiropraktor: Fredrik Wilhelm Bråthen Skrevet

Han er dyktig og rett på saken, stiller riktige spørsmål og gir verdifull råd. Følger også opp veldig presis og glemmer aldri om pasientenes plager selv om han har mange kunder hele tida. Du får alltid stille spørsmål og får svar om hva kan hjelpe deg videre med plagene dine.

Godt , kvalitet, pris 👍

Kiropraktor: Vincens Stoltenberg Steen Skrevet

Kvalitet og god pris !
Hei
Jeg må skryte av Vince, hadde store rygg smerter , men etter og vært hos han 2 ganger sover jeg mye bedre og føler meg mye bedre. 100% proffosjonelle, godt oppfølgning og dette har vært hver eneste kr for de som virkelig trenger det , gleder meg til en miste siste neste fredag klokken 13, anbefaler dette på det sterkeste og det koster ikke så mye og resultatet er mye bedre enn de jeg har brukt tidligere nemus og klinikk for alle. Nøl ikke ta en konsultasjon og få smertene vekk for godt! Blid og hyggelig kar som kan jobben sin 100%. Ha en strålende torsdag og helg når den tid kommer:) 👍

Profesjonell og dyktig

Kiropraktor: Fredrik Wilhelm Bråthen Skrevet

Fredrik er den beste Kiropraktoren jeg har vært hos. Finner kjapt hvor smerten kommer fra og hjelper deg fra dag 1.

Trygg og god behandler.

Kiropraktor: Fredrik Wilhelm Bråthen Skrevet

Du får som regel time på dagen med god hjelp og støtte. Anbefaler behandler Fredrik på det sterkeste!!

Trygg og rolig

Kiropraktor: Vincens Stoltenberg Steen Skrevet

Vincens er en trygg, rolig kiropraktor som tar deg alvorlig som kunde. De holder til i nye lokaler i Bygdøy Alle 10, ned trappen til venstre, og kan trygt anbefales