Landåslegene AS

Nattlandsveien 89 5094 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Landåslegene AS

Har alltid fått hjelp

Lege: Kristin Hågøy Skrevet

Føler at eg alltid har fått hjelp hos Kristin. Har alltid følt meg ivaretatt og sett. No har eg bytta fastlege fordi nytt legekontor på Landås passer dårlig for meg.

God service

Lege: Simin Sabri Skrevet

Fikk tildelt henne som fastlege, etter at min lege ble pensjonert, jeg er ikke den som går ofte til lege, og problemet jeg hadde var litt spesielt, det handlet om en sykemelding jeg ikke hadde registrert i systemet til NAV, men opplevde god hjelp, og velvillighet til å få ordnet det, jeg kan ikke si noe om hennes kvaliteter som lege, men i forhold til å "møte systemet" er hun kunnskapsrik og serviceinnstilt. Det at dette er et relativt nytt legesenter bærer ting preg av, de har endel å gå på i forhold til tilgjengelighet etc. det var vanskelig å finne frem, men jeg håper det ordner seg etterhvert

Flink lege

Lege: Kristin Hågøy Skrevet

Har hatt Kristin som fastlege siden ho kom til Arna, ho er blid og lett å snakke med. Flink lege som vi savner her i Arna.

Gjør ikke jobben sin

Lege: Kristin Hågøy Skrevet

I flere tilfeller etter Hågøy flyttet praksisen sin fra Arna klarer hun ikke og gjøre jobben sin.
Flere meldinger på helsenorge blir aldri besvart.
Flere ganger kontoret sier hun vil ringe, men det gjør hun ikke.
Flere forespørsler om oppfølging av medisinering på barn blir aldri fulgt opp.
Henvisninger blir ikke gjennomført.

Utrolig skuffende og bli så fortvilt hver gang man trenger fastlegen sin.

I tillegg til dette har legekontoret en latterlig telefontid 08.30-12.00, som oppe det hele gjør det ekstra umulig og komme i kontakt med den ellers lite fungerende fastlegen.

Uprofesjonell og utilgjengelig

Lege: Kristin Hågøy Skrevet

Stilte med åpent sinn til tross for dårlig omtale. Pleier ikke å gi anmeldelser, men nå har jeg byttet lege og vil advare andre med mine opplevelser. Hun har opptil flere timer har glemt at jeg har time, blodprøver som burde være fulgt opp blir ikke fulgt opp, henvisninger mangler helt enkel informasjon som til og med jeg forstår skal være med og prosessen tar derfor unødvendig lang tid. I tillegg har de svært kort telefontid på det nye legesenteret hun startet opp, som gjør at de er svært utfordrende å få kontakt med de. Skulle tro at de var tilgjengelig de få timene når de først har kort telefontid. Anbefaler på det sterkeste å unngå Landåslegene. Mindre følelse av trygghet skal man lete lenge etter.