Landåslegene AS

Nattlandsveien 89 5094 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Landåslegene AS

Dårlig kommunikasjon

Lege: Cecilia Elisabeth Kvamme Skrevet

Var hos henne én gang før jeg byttet. Manglet ferdigheter i å lytte og å stille spørsmål. Avbrøt flere ganger. Dermed ble det vanskelig å forklare problemstillingen.

Uprofesjonell og upersonlig

Lege: Kristin Hågøy Skrevet

Hun virker lite interessert i meg som pasient. Hos Hågøy det det fort inn og ut, og hun informerer ikke om nye legemidler jeg skal ta.

Når en henvisning ble sendt i retur grunnet en feil fra legen. Informerte jeg legesenteret om dette og måtte betale 300 kr for å informere om dette.

Styr unna!

Har alltid fått hjelp

Lege: Kristin Hågøy Skrevet

Føler at eg alltid har fått hjelp hos Kristin. Har alltid følt meg ivaretatt og sett. No har eg bytta fastlege fordi nytt legekontor på Landås passer dårlig for meg.

Hei
Eg veit ikkje kven du er fordi du er utan navn. Eg tek meg sjeldan tid til å lese på legelisten.no

Uansett tusen takk for fin tilbakemelding. Vil alltid minnest pasientane og åra i Arna med glede sjølv om vegen måtte gå vidare for meg. Håpar det går deg godt. Du er sikkert med meg i minne stundom.

Flink lege

Lege: Kristin Hågøy Skrevet

Har hatt Kristin som fastlege siden ho kom til Arna, ho er blid og lett å snakke med. Flink lege som vi savner her i Arna.

Hei
Eg tek meg sjeldan tid å lese på legelisten.no. Eg veit ikkje kven du er sidan meldingane er anonyme.

Men takk for fine ord. Eg vil alltid minnest pasientane og tida i Arna med glede sjølv om vegen måtte gå vidare for meg. Håpar det går deg godt. Eg er sikker på du er ein av dei som ofte er med meg i tankane.

Gjør ikke jobben sin

Lege: Kristin Hågøy Skrevet

I flere tilfeller etter Hågøy flyttet praksisen sin fra Arna klarer hun ikke og gjøre jobben sin.
Flere meldinger på helsenorge blir aldri besvart.
Flere ganger kontoret sier hun vil ringe, men det gjør hun ikke.
Flere forespørsler om oppfølging av medisinering på barn blir aldri fulgt opp.
Henvisninger blir ikke gjennomført.

Utrolig skuffende og bli så fortvilt hver gang man trenger fastlegen sin.

I tillegg til dette har legekontoret en latterlig telefontid 08.30-12.00, som oppe det hele gjør det ekstra umulig og komme i kontakt med den ellers lite fungerende fastlegen.

Hei
Det var trist å lese at du har blitt møtt på ein slik dårleg måte. Eg veit ikkje heilt kva eg skal svare.
Det er mykje arbeid å lage eit heilt nytt legekontor. Eg har i tillegg hatt mykje arbeid med pandemien i Bergen kommune. Eg set pris på om du bestiller ein time så me får klara opp i dette.

Telefontida er no utvida til ein periode om føremiddag og ein periode på ettermiddag.
Også kritikk må eg forsøke å bruke konstruktivt så eg takkar uansett for tilbakemelding.