Østerås Legekontor

Tlf: 67 16 75 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Østerås Legekontor

Trygg. Forståelsesfull.

Lege: Gjertrud Lødøen Skrevet

En flott fastlege! Veldig nøye og dyktig tar å følger opp behandlinger. Alltid blid og hjelpsom!:)
Anbefaler henne.

Flink og behagelig

Lege: Anne Karine Grimstad Skrevet

Legen er oppmerksom, tillitsfull og behagelig.
Har ikke hatt de store utfordringene med meg, men virker flink

Dyktig fastlege

Lege: Ragnar Rabe Skrevet

Rabe tar deg på alvor. Det kan virke som om han arbeider i hurtigste laget, men en gang da han hadde studenter hos seg, forklarte han hva han så etter underveis mens han holdt på. Da virket det som om han hadde full kontroll, og arbeidet systematisk for å undersøke skaden.

Jeg har beholdt Rabe som fastlege selv om jeg har flyttet langt vekk.

Uerstatelig!!!

Lege: Geirr Halvor Setekleiv Skrevet

Her har du den beste legen vår familie har brukt de siste 13 årene. Alltid hyggelig tar seg tid,effektiv og utrolig sterk fagelig. Pdd er Dessverre Geirr Sykmeldt. Vi ønsker han masse god bedring og håper han blir frisk. vikaren Virker og er totalt blåst både sosialt og fagelig.

Helt utrolig lege

Lege: Ragnar Rabe Skrevet

Har brukt Ragnar Rabe som lege i snart syv år. Han har vært med meg gjennom sykehusinnleggelser og diverse annet. Suveren lege som alltid vet råd. Kjapp og effektiv. Hele familien bruker ham nå. Virkelig den dyktigste fastlegen jeg har hatt.

Flink lege

Lege: Anne Karine Grimstad Skrevet

Tillitvekkende og interessert i pasienten. Hun er rolig og blid og hører etter hva man sier. Forklarer og gir svar på spørsmål.

En meget dyktig og omsorgsfull lege

Lege: Geirr Halvor Setekleiv Skrevet

Oppleves som meget lyttende, og alltid villig til å forklare og grunngi behandling. Inngir trygghet og skaper tillit til anbefalt behandling. Klar på hvorfor forespurt behandling ikke anbefales på aktuelle tidspunkt.

Meget dyktig og tilstedeværende lege

Lege: Mariann Rakova Mathiesen Skrevet

Vi er superfornøyde med Mariann! Hele familien er enige om at vi aldri har hatt en så god, varm, kunnskapsrik og klok lege før.

Mariann har tid til å lytte, er tilstede og har en væremåte som gjør at man føler seg sett, trygg og ivaretatt.

Følger alltid opp

Lege: Geirr Halvor Setekleiv Skrevet

Til tross for alltid fullt venteværelse så er han rolig, stresser ikke og lytter. Han følger alltid opp i etterkant.

Den beste fastlegen jeg har hatt! faglig våken og sterk og super til å kommunisere

Lege: Mariann Rakova Mathiesen Skrevet

faglig veldig oppdatert og sterk, tar initiartiv til videre undersøkelser og oppfølging. stiller alltid opp ved behov. ryddig gjennomgang av undersøkelser, varm og forståelsesfull. ser helepasienten. klok i ordet beste betydning. Kan varmt anbefales. håper hun passer gidt på seg selv også hun som er så utolig god til å ta vare på alle andre.

En god lege som tar meg på alvor

Lege: Caroline Christine Mowinckel Skrevet

Jeg har i min tid som kronisk syk (har blitt mange år nå) hatt flere fastleger, Dr. Mowinckel opplever jeg tar meg på alvor. Hun er god til å lytte og jeg opplever hennes empatiske evne som meget god. Hun får meg i min situasjon til og føle meg "hørt og lagt merke til" da jeg opplever hun stiller meg de rette spørsmålene. ANBEFALES

Sympatisk og dyktig

Lege: Torfinn Kleive Skrevet

Jeg er svært fornøyd med Dr. Kleive etter flere år som hans pasient. Har flyttet, men beholdt han som fastlege. Jeg føler meg sett og lyttet til, og at han tar det jeg kommer med på alvor. Oppleves som en lege som virkelig trives i jobben sin, og det smitter over på meg som pasient ved at jeg føler meg trygg på at jeg har en motivert og fornøyd lege. Med så mange pasienter blir jeg også slått over hvor godt han husker og hvor godt han tar imot den enkelte. Det er godt å komme til en lege man føler husker deg, og som smiler og er varm.

Er også generelt fornøyd med legekontoret, da de har et hyggelig personale i resepsjonen og en god ordning ved sykdom/ferie hos fastlegene.

dårlig på menneskelig kontakt

Lege: Caroline Christine Mowinckel Skrevet

Føler hun ikke lytter ordentlig og er litt ovenpå og ned, sliter med å bli tatt alvorlig hos henne. tror hun er god på det teoretiske men må jobbe litt med sitt møte med mennesker

Synd

Lege: Ragnar Rabe Skrevet

Sier ikke hei til pasienten og lite sympatisk. Burde heller valgt et yrke der du ikke må forholde deg til mennesker.
Jeg kan ikke utale meg om selve praksisen hans da jeg heldigvis bare har hvert små dårlig de få gangene jeg var hos han. Aldri mer.

Veldig synd,da ellers østerås lege kontor har koselige folk.

Takk

Lege: Anne Karine Grimstad Skrevet

Fire bokstaver sier alt: T a k k
(Systemet melder dog at det minimum må være 100 tegn under beskrivelse av legen. Legger da til at denne legen er meget oppmerksom, lytter til deg, og konkluderer på den beste måte. Utrolig godt menneske)

Flink og hyggelig

Lege: Caroline Christine Mowinckel Skrevet

Hatt henne som fastlege i ca. 2 år. Husker deg som pasient, og jeg føler meg sett og hørt. Stresser ikke.

Veldig dyktig lege.

Lege: Caroline Christine Mowinckel Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Caroline Mowinckel som min fastlege. Hun er dyktig, empatisk og grundig.

Ikke at det er så viktig, men jeg venter sjeldent lenge på venteværelse.

Hun anbefales!

Hyggelig, men bør være mer tydelig

Lege: Geirr Halvor Setekleiv Skrevet

Jeg opplever av og til at jeg må stille mange spørsmål fordi jeg synes legen ikke er god nok til å kommunisere på en tydelig måte.

Ikke fornøyd

Lege: Caroline Christine Mowinckel Skrevet

Min erfaring med Caroline er dessverre dårlig.
Hun tar seg ikke tid til å lytte, og det føltes ut som hun var ferdig med sin diagnose før jeg hadde satt meg ned. Jeg har ikke følt meg så dårlig behandlet av noen lege før. Totalt respektløs. Min mor har også Caroline som fastlege og hun sitter også med den samme følelsen.

Hun burde faktisk lytte til det man har å si, hun burde vise respekt og hun burde huske å henvise/bestille time hos de rette instansene.

Sympatisk og dyktig!

Lege: Torfinn Kleive Skrevet

Denne legen stoler jeg på!
Han er sympatisk, har humor, tar seg god nok tid og han tar pasientene sine på alvor!
Han er seriøs, holder det han lover og er rask med tilbakemeldinger.
Anbefales!