Østerås Legekontor

Tlf: 67 16 75 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Østerås Legekontor

Dr. Quik fix!

Lege: Caroline Christine Mowinckel Skrevet

Diagnosen var tatt før jeg hadde rukket å sette meg i stolen. Var ikke interessert i å undersøke eller spørre så mye. Manglet sosiale antenner og evnen til å kommunisere. Verste legen jeg har vært hos. Heldigvis er det mange andre flotte leger på Østerås som har evnen til å møte sine pasienter. Dr. Mohwinkel har litt å lære fra de andre.
Anbefales ikke!

Håpløs vikar

Lege: Geirr Halvor Setekleiv Skrevet

Jeg byttet til Geirr relativt nylig ifm flytting. Har dessverre ikke fått gleden av å møte denne legen, som jeg har lest så mye godt om på Legelisten.

Vikaren hans er helt håpløs - har aldri vært borti maken. Hun er hverken lyttende, forståelsesfull eller løsningsorientert, oppleves som svært ufølsom, og synser for mye om ting hun ikke er blitt spurt om og som hun ikke har noe med. Jeg ønsker Geirr masse god bedring og håper at han snart kommer tilbake.

God kompetanse, og meget forstårelsefull

Lege: Torfinn Kleive Skrevet

Har hatt Dr kleive siden jeg var liten, han tar seg tid og ingen spørsmål er dumme. Utrolig proff. anbefaler Dr kleive

Trygg og omsorgsfull

Lege: Torfinn Kleive Skrevet

Føler en trygghet hos Kleive, føler han er oppriktig interessert i at jeg skal ha det bra: rask og god oppfølging, alltid hyggelig.

Dyktig lege

Lege: Geirr Halvor Setekleiv Skrevet

Meget dyktig lege som alltid kjenner deg igjen, bli og imøtekommende. Dessverre er han langtids sykemeldt og det er synd. Vikaren er helt blåst (som andre også har uttrykt det) og skjønner ingenting, skriver ikke rapporter og bryr seg lite. Vær så snill, finn en annen vikar. Nå er det bare å håpe at Setekleiv snart kommer tilbake.